جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
دو شنبه 27 اسفند
قضاوت بیرونی از روند شرکت توسعه در سال ۹۷ مثبت است
(بخش اول) مهندس کریمی در نشست پایان سال با معاونین، مشاورین و مدیران :


قضاوت بیرونی از روند شرکت توسعه در سال ۹۷ مثبت است
مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: طبق آمار و ارقام اعلام شده، قضاوت بیرونی از روند این شرکت در سالی که گذشت، مثبت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس کریمی صبح امروز دوشنبه ۲۷ اسفندماه در نشست پایان سال با معاونین، مشاورین و مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به سال عملکرد ۹۷ اظهار داشت: سال سخت و پر کاری را گذراندیم که از دید بیرونی از جمله وزارت ورزش و جوانان، ادارت کل استان ها و فدراسیون های ورزشی قابل قبول بوده و تحولی در پروژه های عمرانی رخ داد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به سال جدید افزود: سال ۹۸ سال پر کار تر و سخت تری خواهد بود که نیازمند تلاش دو چندان از سوی همه مدیران است. برای تعیین برنامه های سال جدید و رفع نقاط ضعف قبلی، بعد از تعطیلات نوروز ضمن بازدید جداگانه از معاونت ها و مجموعه های تحت پوشش، جلسات تخصصی برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه با بیان اینکه از دید بنده، وضعیت ما ایده آل نیست افزود: با توجه به توان بالایی که داریم، انتظار ما از داخل شرکت، بیشتر از اینهاست که در جلسات بعد از نوروز به صورت تخصصی و مفصل با هر یک از معاونین و مدیران، بحث و بررسی خواهیم کرد.

وی در ادامه با تشکر از تلاش های معاونین شرکت توسعه، به صورت اجمالی از دستاوردهای این معاونت ها در سال ۹۷ سخن گفت. همچنین با اشاره به اهمیت معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه در درآمدزایی شرکت توسعه گفت: انتظار ما از این معاونت بیشتر از بقیه معاونتهاست. امیدوارم در سال جدید تلاش بیشتری در جهت فعالیت بهتر و بزرگتر صورت گرفته و شاهد تحول دو چندان در معاونت جذب سرمایه باشیم.

مشکل معارضین بحث بعدی بود که مهندس کریمی بدان اشاره کرد. وی در این باره گفت: یکی از بزرگترین مشکلاتی که داشتیم و داریم مشکلات مربوط به معارضین و سند زمین هایی است که در اختیارمان است. امیدوارم این مشکل با درایت آقایان فتح الهی معاون پشتیبانی و غنمی مدیر حقوقی و املاک، برطرف گردد.

(پایان بخش اول)


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved