جمعه, 31 فروردین, 1403
FRIDAY, April 19, 2024
شنبه 16 اسفند
انتقال مجموعه نیاز به کار کارشناسی دارد
جلائیان ( مدیر مجموعه شهید شیرودی) در گفتگو با رادیو ورزش:

انتقال مجموعه نیاز به کار کارشناسی دارد
جلائیان ( مدیر مجموعه شهید شیرودی) در گفتگو با رادیو ورزش:

رضا جلائیان مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی در خصوص آخرین وضعیت این مجموعه در رادیو ورزش توضیحاتی ارائه کرد:

گوشه گوشه این مجموعه قدیمی پر از خاطره برای قهرمانان و افتخارآفرینان و پیشکسوتان ورزش ماست. به همین دلیل هم ما با یک حساسیت ویژه ای روبرو هستیم و بدون شک اداره چنین مجموعه ای با این قدمت زیاد در پایتخت سختی های خاص خودش را دارد، من و همکارانم برای حفظ وضعیت موجود همه گونه تلاشی را انجام می دهیم.

اجرای پروژه ها

جلائیان در گفتگو با برنامه صبح و ورزش از شبکه رادیویی ورزش همچنین در خصوص آخرین وضعیت مجموعه شهید شیرودی اظهار داشت : پس از انتصاب من به سمت مدیریت این مجموعه با حمایت های مدیرعامل محترم شرکت توسعه اتفاقات خوبی در مجموعه خصوصا در حوزه عمرانی رخ داده و پروژه هایی از جمله نوسازی سر درب های مجموعه ، آسفالت ، نوسازی سیستم پایش تصویری ، بروز رسانی و ایمن سازی موتورخانه ها و ... در دست اقدام است.

فعالیت بیش از سی رشته ورزشی

برخلاف ذهنیت به وجود آمده من باید بگویم ما شرایط ویژه ای در این مجموعه داریم و فعالیت بیش از سی رشته ورزشی را شاهدیم. اتفاقی که در کمتر مجموعه ورزشی در ایران رخ داده است. چنین حجم کاری در نوع خود جالب و کم نظیر است.

انتقال مجموعه به اداره کل ورزش و جوانان تهران

جلائیان در پاسخ به سوال مجری برنامه پیرامون احتمال واگذاری مجموعه به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت : این تصمیمی است که از سوی مدیران ارشد ورزش کشور گرفته شده و ما نیز ناگزیر به تمکین هستیم اما در جواب مدیران ورزش استان که عنوان کرده اند به دلیل کمبود سرانه ورزشی در استان و همچنین خدمت رسانی بهتر به هیاتهای ورزشی استان تصمیم به این اقدام گرفته شده باید عرض کنم که کلیه مکانهای ورزشی در استان از جمله مکانهای تحت پوشش اداره کل ، شرکت توسعه، شهرداری و ... سرانه فضای ورزشی استان محسوب می شود و اینکه فقط اماکنی که تحت پوشش اداره کل هستند را مجزا بدانیم صحیح نیست.
زیرا مجموعه های تحت پوشش شرکت توسعه و شهرداری نیز به مردم پایتخت سرویس ارائه می دهند و علاقه مندان به سهولت از این مکانها استفاده می کنند.

از هیات های ورزشی حمایت می کنیم

جلائیان در خصوص سرویس دهی به هیاتهای ورزشی گفت: هم اکنون بسیاری از هیاتها از جمله کاراته ، تکواندو، دوومیدانی، تیراندازی، وزنه برداری، بوکس، رزمی و ... در مجموعه شهید شیرودی و شهید کبگانیان مستقر هستند که بعضی از آنها چند سال است که نه تنها اجاره ای به مجموعه نداده اند بلکه هزینه انشعابات خود را نیز پرداخت نمی کنند! مدیریت مجموعه و شرکت توسعه حمایت کاملی از هیاتهای ورزشی و فدراسیونهای مستقر دارند و این بدهکاریها نیز خللی در خدمت رسانی پرسنل مجموعه به آنها وارد نمی کند. به این ترتیب مطرح کردن دلایل ذکر شده اداره کل برای واگذاری به نظر منطقی نیست.

اشکال عمده در امر واگذاری

مدیر مجموعه شهید شیرودی درباره اشکال عمده واگذاری گفت: شرکت توسعه با توجه به اساسنامه خود و اجازه مجلس و دولت می تواند از درآمدهای خود هزینه کرده و مجموعه را اداره کند،اما اداره کل تنها می تواند از بودجه معین استانداری و سازمان مدیریت هزینه نماید که خود این موضوع می تواند در اداره مجموعه ورزشی شیرودی مشکلات جدی به وجود آورد.

خدمت با تمام توان ادامه دارد

جلائیان در پایان اظهار داشت : تا زمانی که مدیریت مجموعه با شرکت توسعه باشد و واگذاری انجام نشده باشد، نهایت تلاش و کوشش من و همکاران برای آبادانی این مجموعه خاطره انگیز و خدمت رسانی مطلوب به همشهریان ادامه خواهد داشت.

امیدوارم با درایت و تدابیر کارشناسی مسئولان امر در این باره بهترین اتفاق رقم بخورد و با کمک مراجع ذیربط شور و شوق لازم را در این مجموعه قدیمی شاهد باشیم.


در پایان لازم به توضیح است که اینجانب و تمامی همکارانمان تابع دستور مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور هستیم و بر این باوریم که شرکت توسعه و اداره کل هر دو جزو خانواده ی ورزش هستیم و می بایست جهت رشد و اعتلاء ورزش کشور در کنارهم قدم برداریم.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved