چهارشنبه, 05 اردیبهشت, 1403
WEDNESDAY, April 24, 2024
سه شنبه 04 اردیبهشت
جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق
دکتر سلطانی فر: حضور مسئولان در مناطق محروم ضرورت بیشتری دارد / اهتمام دولت در سال جاری ایجاد یک میلیون و ٣٣ هزار شغل است

جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق
دکتر سلطانی فر: حضور مسئولان در مناطق محروم ضرورت بیشتری دارد / اهتمام دولت در سال جاری ایجاد یک میلیون و ٣٣ هزار شغل است

وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق گفت: امسال از لحاظ ایجاد اشتغال سال ویژه ای است و با وجود تمهیدات دشمنان، ملت قهرمان ایران همچون ٤٠ سال گذشته سرافرازانه از این گردنه سخت هم عبور خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر که صبح امروز به همراه رئیس جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است، به عنوان نماینده ویژه دولت در شهرستان چاراویماق حضور پیدا کرد.
دکتر سلطانی فر در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق گفت: مردم آذربایجان با استقبال پرشور و گسترده از رییس جمهور حماسه بزرگی آفریدند و برگ زرین دیگری در تاریخ حماسه سازی های خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند.
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: صحنه هایی که از مردم و ابراز احساسات آنها دیدم بیانگر اعلام پشتیبانی از دولت و نظام بود. مردم آذربایجان از ٤١ سال پیش و از ٢٩ بهمن ١٣٥٦ که حماسه بزرگ تبریز را شاهد بودیم همواره در صحنه های مختلف از کیان مملکت و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند. آذری های دلسوز و عزیز کارنامه روشن و طلایی و درخشان در همراهی با نظام از خود بر جای گذاشته اند و همیشه حامی آرمان های مقدس نظام بوده اند.
دکتر سلطانی فر با بیان این مطلب که در تعریف حکومت اسلامی فلسفه ای به جز خدمت به مردم نداریم و ️هر روز برای خادمان مردم، تلاش به منظور حل مشکلات آنها و ایجاد رضایتمندی مردم است، افزود: ان شاءالله دولت به عنوان خادم مردم با حضور در مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی و با بررسی مشکلات مختلف و با توجه به منابع و امکانات موجود،گره ها را باز خواهد کرد و موجب رضایتمندی مردم قدرشناس را فراهم می کند.
وی عنوان کرد: رویکرد نظام در طول چهل سال گذشته چه در زمان رهبری امام راحل و چه در زمان رهبری مقام عظمای ولایت حضرت ایت الله العظمی خامنه ای تلاش برای افزایش سطح رفاه مردم و تمهیدات برای خدمت رسانی در زمینه های مختلف ، بهداشت ، آموزش ، فرهنگ و ... بوده است و همواره تلاش بر این بوده که حرکت توسعه ای کشور را مدیریت کنیم .
وزیر ورزش و جوانان گفت: برای هر سفر استانی از دو ماه قبل برنامه ریزی های مختلف صورت می گیرد و در جلسات متعدد مشکلات منطقه بررسی می شود تا ظرف دو سال مشکلات منطقه بر طرف شود .
دکتر سلطانی فر با بیان این که تاکید رییس جمهور به کارگزاران نظام این بوده است که قول هایی بدهیم که عملیاتی باشد و بتوانیم برای تحقق آن تلاش کنیم، تصریح کرد: دکتر روحانی تاکید دارند تا اگر پروژه ای تکمیل نمی شود ، قول بهره برداری از آن را ندهیم و با مردم صداقت داشته باشیم. یکی ار توصیه های دکتر روحانی همواره این است که مردم را به عنوان صاحبان اصلی کشور و نظام بدانیم .
وی با تاکید بر اهمیت حضور مسئولان در مناطق محروم، گفت: حضور مسئولان در مناطق محروم ضرورت بیشتری دارد چرا که این مناطق نسبت به مناطق برخوردار در اولویت قرار دارند و در طی سفرهای استانی نیز همیشه این مناطق از جمله شهرستان چاراویماق در دستور کار قرار دارند .
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که عمده ترین مشکل کشور اشتغال مردم و جوانان است و اشتغال پایدار برای معیشت، حق ️هر شهروند است، تصریح کرد: اهتمام دولت در سال جاری برای ایجاد یک میلیون و ٣٣ هزار شغل است که هدفگذاری کردیم و دولت نیز حرکت خوبی را آغاز کرده و ١٢ هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی اختصاص داده است از طرفی دولت اعتباری بیش از ٥٠ هزار میلیارد تومان نیز از طریق تسهیلات بانکی به منظور رونق بیشتر اقتصادی در نظر گرفته است.
وی افزود: امسال از لحاظ ایجاد اشتغال سال ویژه ای است و با وجود تمهیدات دشمنان، ملت قهرمان ایران همچون ٤٠ سال گذشته سرافرازانه از این گردنه سخت هم عبور خواهد کرد.
دکتر سلطانی فر همچنین در خصوص موضوع تامین آب کشور گفت: بحث تأمین آب نیز یکی دیگر از مشکلات عمده کشور است چرا که در بحران خشکسالی قرار داریم و امیدواریم با مدیریت در مصرف آب و صرفه جوبی در بخش کشاورزی و با اتخاذ روش های مترقی تر بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم .
وی ادامه داد: برای حل مشکل دریاچه ارومیه هم از چهار سال پیش ستادی تشکیل شد و اگر تدابیر مختلف اتخاذ نمی شد اکنون شاهد نابودی آن بودیم اما دولت تلاش کرد و با تکمیل برخی از پروژه های انتقال آب ان شاءالله دریاچه ارومیه مجددا احیا خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: دولت تلاش می کند تا پایان این دوره در بخش انتقال و تأمین آب، کشور را به وضعیت طبیعی برساند و در این مسیر مناطق محروم در اولویت قرار دارند.
دکتر سلطانی فر در پایان سخنانش با تاکید بر رسیدگی به مناطق محروم کشور گفت: اماکن ورزشی مردم چاراویماق از جمله زمین چمن این منطقه هم با تلاش اداره کل آذربایجان شرقی امسال آماده بهره برداری می شود.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved