جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
چهار شنبه 04 اردیبهشت
بررسی وضعیت مجموعه ورزشی انقلاب
در دیدار مدیر و مسوولان این مجموعه با مهندس کریمی صورت گرفت/


بررسی وضعیت مجموعه ورزشی انقلاب
مدیر مجموعه ورزشی انقلاب به همراه معاونین و مسئولین این مجموعه با حضور در دفتر مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با وی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی انقلاب ، غصر سه شنبه سوم اردیبهشت ماه محمدلاله به همراه معاونین و مسئولین مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در دفتر مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه حضور یافتند.

مهندس کریمی ضمن خوش آمدگویی و تبریک سال نو و آروزی موفقیت برای مدیران و مسئولین مجموعه، به مواردی همچون انجام و پیگیری امور ساماندهی مبادی ورودی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در خور و شأن این مجموعه، ارائه طرحی در خصوص موضوع رعایت هر چه بهتر حجاب و عفاف، توسعه فضای سبز مجموعه و حفظ این سرمایه ملی، پیگیری امور به صورت پیوسته و شبانه روزی جهت اطمینان از انجام کار به نحو احسن و به خاتمه رساندن وظایف محوله، اشاره نمود.

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب ضمن تشکر از تشریف فرمایی و دیدار صبح سه شنبه توسط مهندس کریمی با کارکنان ساختمان اداری و پذیرش این مجموعه اظهار داشت : با تمام قوا تلاش می نماییم تا در راستای دستور، امور محوله را تکمیل نماییم.

لاله در پایان به ارائه گزارشی اجمالی در خصوص عملکرد چند ماهه اخیر مجموعه پرداخته افزود : با توجه به طرح هایی که در کمیته فرهنگی تشکیل شده اخیردر خصوص موضوع رعایت حجاب و عفاف مطرح گردید، پس از بررسی های لازم و تصویب آن، اقدام لازم انجام خواهد شد.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved