جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
پنج شنبه 01 اسفند
استادیوم شش هزار نفری کرمانشاه از اولویت های سال 99 است
دکتر سلطانی فر:


استادیوم شش هزار نفری کرمانشاه از اولویت های سال 99 است
دکتر سلطانی فر:

🔸وزیر ورزش وجوانان در حاشیه بازدید از روند ساخت استادیوم شش هزار نفری کرمانشاه گفت: امیدواریم در صورت تامین منابع سال آینده چنین روزهایی این ورزشگاه را افتتاح کنیم.

🔸به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر گفت: در کشور حدود ده استادیوم شش هزار نفره داشتیم که سالها متوقف شده بود و از سه سال پیش آنها را فعال کردیم.

🔸وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این بین استادیوم سنندج تقریبا تکمیل و آماده بهره برداری است و سپس به ترتیب سالن های شیراز، کرمانشاه، کرج و ساری در برنامه ما برای سال آینده است.

🔸وی افزود: پروژه استادیوم شش هزار نفره کرمانشاه هم تا کنون هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سی میلیارد برای آن هزینه شده است. تقریبا معادل همین مبلغ هم لازم است تا این استادیوم تکمیل شود و به شرط تامین منابع امیدواریم قبل از پایان سال 99 شاهد افتتاح آن باشیم.

🔸دکتر سلطانی فر ادامه داد: ورزش کرمانشاه استحقاق مکان های بهتر و زیباتر از این را دارد و ما فکر می کنیم با افتتاح چنین پروژه هایی استان امکان میزبانی رویدادهای بین المللی را خواهد داشت و از طریق برگزاری این رویدادها به رشد و توسعه ورزش استان کمک خواهد شد.
ورزش در کرمانشاه وضعیت خوبی دارد و افتتاح پروژه های ناتمام باعث باروری استعدادهای استان و شنیدن خبرهای خوش بیشتر از کرمانشاه خواهد شد.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved