جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
دو شنبه 23 تیر
صیانت و حمایت از ایثارگران از اهداف اصلی بنیاد است
دیدار صمیمانه جلائیان با صمیمی؛

صیانت و حمایت از ایثارگران از اهداف اصلی بنیاد است
دیدار صمیمانه جلائیان با صمیمی؛

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی با سرپرست مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدشیرودی، امروز دوشنبه ۲۳ تیرماه، حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در دفتر مدیریت مجموعه با جلائیان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمانه صمیمی ضمن تبریک به مناسبت انتصاب جلائیان به سمت سرپرستی مجموعه در خصوص فعالیتهایی که در بنیاد شهید و امور ایثاگران استان تهران در حال انجام هست نکات متعدد و مهمی را اشاره نمود.

ایشان در ادامه صحبتهای خود افزود : تجلیل، تکریم، صیانت و حمایت از خانواده‌های معظم شاهد از اهداف اصلی بنیاد است و همه ما وظیفه داریم در راه تحقق این اهداف تلاش کرده و از جنابعالی هم تقاضا داریم ما را در این راه خطیر کمک و یاری نمائید.

در ادامه جلائیان سرپرست مجموعه ضمن خوش آمد گویی و قدردانی از حضور صمیمی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی اظهار داشت : بنیاد نهادی خدمت گزار است و قطعاً با بازگشت شما به اداره کل و ایجاد برخی تغییرات در راستای استفاده بیشتر از ظرفیت های موجود و ارائه خدمت موثرتر به جامعه عزیز شاهد و ایثارگر بیان داشت: ان شاء ا... باحضور جنابعالی در راس این نهاد مهم و ارزشی خدمات شایسته بیشتری به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ارائه شود.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved