سه شنبه, 28 فروردین, 1403
TUESDAY, April 16, 2024
جمعه 28 مهر
شنبه هفته آینده/ سالن دوومیدانی بروجن با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود

شنبه هفته آینده/ سالن دوومیدانی بروجن با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از افتتاح سالن دوومیدانی "شهدای ورزشکار" بروجن در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس مدبر با اعلام این خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، قرار است روز شنبه 29 مهرماه، سالن دوومیدانی "شهدای ورزشکار" شهرستان بروجن توسط دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان و مسئولان مربوطه، افتتاح گردد.

وی با اعلام اینکه عملیات احداث این پروژه از سال 87 آغاز شده است اظهارداشت: این سالن دارای فضای سرپوشیده به مساحت 10 هزار مترمربع و فضای روباز به مساحت 35 هزار مترمربع می باشد. از امکانات آن می توان به سونا، جکوزی، رختکن مجزای بازیکنان، مربیان و داوران، اتاق بدنسازی، جایگاه خبرنگاران، اتاق رسانه و اسکوربرد به مساحت 28 مترمربع اشاره کرد.

مهندس مدبربا بیان اینکه سقف سالن از نوع سازه فضایی می باشد، ادامه داد : سالن دوومیدانی "شهدای ورزشکار" بروجن، با سطحی پوشیده از تارتان، مخصوص اکثر رشته های ورزشی دوومیدانی از جمله پرش با نیزه، پرتاب وزنه، دو سرعت و پرش می باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه در خاتمه اظهار داشت : این سالن مجهز و زیبا قرار است صبح روز شنبه با حضور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، استاندار چهارمحال و بختیاری و مسئولان استانی، افتتاح و تقدیم مردم ورزشدوست و شهیدپرور این استان گردد.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved