جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
چهار شنبه 24 مرداد
وزیر ورزش و جوانان :۳۱۴ هزار فقره وام ازدواج از ابتدای سال داده ایم و این روند خوب ادامه خواهد داشت

وزیر ورزش و جوانان :۳۱۴ هزار فقره وام ازدواج از ابتدای سال داده ایم و این روند خوب ادامه خواهد داشت
همکاری سیستم بانکی و آقای دکتر همتی برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بسیار خوب است.

وزیر ورزش و جوانان بااشاره به ارائه:۳۱۴ هزار فقره وام ازدواج از ابتدای سال تاکنون با مطلوب توصیف کردن این روند اظهارداشت : همکاری سیستم بانکی و آقای دکتر همتی برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بسیار خوب است.

دکتر مسعود سلطانی فر در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به پرداخت 4هزارو800میلیارد تومان وام ازدواج به زوج های جوان گفت : در طی چهار ماه ابتدای امسال این کار بزرگ با همکاری بسیار خوب سیستم بانکی کشور صورت گرفته است و با صحبتی که با دکتر همتی رییس بانک مرکزی داشتم این روند با سرعت برای سایر جوانان متقاضی ادامه خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان افزود : هم اکنون 273 هزار نفر متقاضی در صف سامانه وجود دارد که 193 هزار نفر ان در مراحل پذیرش و تکمیل مدارک و 80 هزار نفر دیگر در مرحله تعیین شعبه هستند.

دکتر سلطانی فر گفت : جوانان سرمایه های مملکت و زیربنای توسعه کشور هستند که باید موانع و مشکلات مربوط به زندگی و ازدواج آنان برطرف شود و خوشبختانه با عزمی که در مجموعه دولت و همکاری سیستم بانکی کشور شاهد ادامه این روند درخشان و موفق در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به جوانان کشور هستیم


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved