پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
چهار شنبه 07 اسفند
حضور مهندس کریمی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی
بازدید از سالن های کشتی و سنگ نوردی مجموعه

حضور مهندس کریمی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی
مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صبح امروز چهارشنبه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی حاضرشد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی، مهندس کریمی باتفاق علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز چهارشنبه 7 اسفند ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی حضور یافتند تا ضمن بازدید از بخش های مختلف سالن کشتی توفیق جهانبخت در خصوص بازسازی سالن کشتی و مشکلات تأسیسات سالن در جریان آخرین وضعیت عمرانی آن قرار گیرد.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه ضمن بازدید کامل از سالن کشتی دستورات خود را به معاونین و مدیران ذیربط ارائه و سپس از سالن سنگ نوردی زنده یاد داودی که در قسمت مجاور سالن مذکور قرار دارد و در اختیار فدراسیون کوهنوردی می باشد نیز بازدید بعمل آورد.

در حاشیه بازدید علیرضا دبیر نیز در خصوص سالن کشتی و همچنین در خصوص عملیات بازسازی و نوسازی سالن توضیحات جامعی را به مهندس کریمی ارائه نمود.

پس از بازدید مدیرعامل شرکت توسعه از سالن های کشتی و سنگ نوردی طی جلسه ای در دفتر مدیریت مجموعه در خصوص بازدید امروز و همچنین مصوبات آن تأکیدات خود را بیان نمود.

در ادامه جلسه کابلی مدیرمجموعه ورزشی شهید شیرودی ضمن خوشامد گویی به مدیرعامل ، معاونین ، هیئت مشاور و تمامی عزیزان در خصوص وضعیت موجود و کارهای صورت گرفته که مد نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است توضیحات مبسوطی را خدمت ایشان ارائه کرد.
در پایان مقرر شد جلسه ای در هفته آینده در دفتر مدیریت عامل شرکت توسعه در خصوص بررسی همه جانبه موضوع تشکیل گردد.

گفتنی است در این بازدید رحمتی معاون فنی و مهندسی ، غفاریان مسئول تأسیسات معاونت فنی و مهندسی ، معاونین و مسئولان ستادی مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است این بازدید و جلسه به مدت دوساعت و نیم به طول انجامید.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved