پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
دو شنبه 27 اسفند
ارزش بالای گیت های ورزشگاه آزادی، استفاده از تکنولوژی و هنر ایرانی است
(بخش دوم) مهندس کریمی : پیست دیزین در دنیا کم نظیر است


ارزش بالای گیت های ورزشگاه آزادی، استفاده از تکنولوژی و هنر ایرانی است
کار بزرگی که در مجموعه ورزشی آزادی در سال ۹۷ صورت گرفت، بحث گیت های ورودی ورزشگاه آزادی بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس کریمی در ادامه نشست پایان سال با معاونین، مشاورین و مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به عملکرد مجموعه های ورزشی در سال ۹۷ اشاره کرد. وی در خصوص مجموعه آزادی گفت: آزادی از رکودی که احساس می کردیم در این مجموعه بزرگ وجود دارد، خارج شد. کار بزرگی که در این مجموعه صورت گرفت، بحث گیت های ورودی ورزشگاه آزادی بود.

وی افزود: با توجه به هزینه های بالای نمونه های خارجی، ارزش بالای این کار در این است که از تکنولوژی و هنر ایرانی مشابه نمونه های خارجی با هزینه کمتر، در این پروژه استفاده شد. اگرچه زمان نصب و اجرا طولانی شد ولی از لحاظ کیفی و قیمت، بسیار مناسب اجرا گردید. با تکمیل و نصب نرم افزار مربوطه، تماشاگران می توانند به راحتی بلیت خود را از منزل تهیه کرده و دو ساعت قبل از بازی راهی استادیوم شوند و در صندلی منتخب خود شاهد تماشای مسابقه باشند. این مهم با همکاری آقایان هنرور، شعبانلو و انتظار خیر در حال انجام است.

در ادامه، مدیرعامل شرکت توسعه با تشکر از آقای لاله به مجموعه ورزشی انقلاب اشاره کرد و گفت: اگرچه چهره ظاهری و نمای محوطه این مجموعه تغییر کرده است ولی این برای ما کافی نیست. امیدواریم در سال جدید اقدامات بهتری صورت پذیرد.

وی سپس با تشکر از اقدامات آقای نیکوخصال به مجموعه های سوارکاری اشاره کرد و از معضل وجود دو فدراسیون سوارکاری و چوگان در این مجموعه گفت. همچنین در ادامه با تقدیر از خانم شیرودی در خصوص مجموعه شهید کشوری و وضعیت بهتر درآمدی این مجموعه و خروج دانشگاه خوارزمی به نکاتی اشاره نمود. مهندس کریمی در ادامه در مورد مجموعه شهید شیرودی اظهار داشت با حضور آقای کابلی، اقدامات این مجموعه روان تر شده و تعاملات خوبی با فدراسیون های مستقر صورت پذیرفته است.

سپس مهندس کریمی در خصوص وضعیت دیزین و شمشک در سال ۹۷ گفت: سال خوبی در پیست های اسکی داشتیم. سال ها بود که پیست دیزین را از دست داده بودیم و با توجه به قراردادهای قبلی، شرکت توسعه نقش زیادی در این پیست نداشت. ولی امسال این مجموعه را به صورت نا مساعدی که آماده راه اندازی نبود و دیدگاه های اجتماعی و ورزشی نسبت به آن مثبت نبود و همچنین استاندارد نداشت، پس گرفتیم.

وی با بیان اینکه دیزین در سطح دنیا کم نظیر است، ادامه داد: اگرچه وضعیت دیزین اصلا خوب و در شان مردم و وزارت ورزش و جوانان نیست ولی با تلاش های آقای دوستی و همکاران در معاونت فنی و مهندسی، توانستیم در سالی که گذشت با حداقل اصلاحات ممکن که بتوانیم استانداردهای لازم را گرفته و پیست را آماده بهره برداری کنیم در حداقل زمان این مهم را اجرایی کردیم. همه این اقدامات از خرداد تا مهر ماه صورت گرفت. امیدواریم در سال جدید شاهد تحول خوبی در این مجموعه باشیم.

مهندس کریمی در خصوص پیست شمشک نیز گفت: با تمام سختی ها و شرایط ویژه ای که این پیست داشت، با توجه به اینکه در اقتصاد مردم منطقه خیلی موثر است، در حداقل زمان، اصلاحاتی را در پیست شمشک انجام دادیم و آن را آماده بهره برداری کردیم. از مدیر مجموعه می خواهم مشکلات دو خط بالابر آفتاب و مهتاب را تا مهرماه سال ۹۸ اصلاح و برطرف نماید.

وی همچنین به مجموعه تفریحی ورزشی امام رضا (ع) رامسر اشاره کرد و گفت: وضعیت این مجموعه با حضور مدیر جوان و تلاشگر آقای صداقتی خوب است. امیدواریم با تعداد بیشتر امکانات رفاهی و ورزشی و کمک آقای حسینی معاونت مشارکت های مردمی، درآمد این مجموعه نیز بیشتر شود.

در ادامه مهندس کریمی از زحمات آقای ترکاشوند در اداره استاندارد تجهیزات ورزشی تشکر کرد و خواستار انجام پروژه های پژوهشی ورزشی در این اداره شد. گفتنی است در خاتمه این نشست با اهدای لوح و هدایایی از سوی مهندس کریمی از زحمات معاونین، مشاورین و مدیران و همچنین همسران آنها قدردانی به عمل آمد.

(پایان بخش دوم)


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved