پنج شنبه, 06 اردیبهشت, 1403
THURSDAY, April 25, 2024
سه شنبه 29 بهمن
حضور جلائیان،همدانی، جمالی و شعبانلو در مجموعه شیرودی
کمیته نظارت برعملکرد بهره برداران در شیرودی تشکیل جلسه داد

حضور جلائیان،همدانی، جمالی و شعبانلو در مجموعه شیرودی
جلسه کمیته نظارت بر عملکرد بهره برداران با حضور اعضای کمیته در دفتر مدیریت مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ، امروز سه شنبه 29 بهمن 1398؛ کمیته نظارت بر عملکرد بهره برداران مجموعه با حضور اعضای کمیته در دفتر مدیریت مجموعه به منظور بررسی بندهای قراردادی و بخشی از موضوعات پیرامون نحوه ی عملکرد و نظارت بر برخی از بهره برداران مجموعه و همچنین رعایت قوانین و مقررات مطروحه در بندهای قرارداد در دفتر مدیریت برگزار شد.

همدانی در خصوص نحوه فعالیت و همچنین چگونگی نظارت بر رفتار بهره برداران توضیحات مبسوطی را ارائه و در خصوص بهره برداران استخرهای شهیدان نوفلاح و تاجیکی و همچنین استخر روباز قهرمانی نیز مطالبی ارزنده خدمت حاضران ارائه کردند.

کابلی در ابتداء سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از حضور سروران عزیز در خصوص فعالیتی که بهره بردار استخرهای شهیدان نوفلاح و تاجیکی انجام داده اند توضیحات جامعی را ارائه و در خصوص تعمیرات اساسی و بروز رسانی موتورخانه مرکزی استخر توضیحات جامعی را ارائه نمود.

در ضمن بهره برداران نیز طی نامه ای که به دفتر مرکزی ارائه نموده اند درخواستهایی داشتند که مقرر شد بررسی و اقدام لازم برابر ضوابط بعمل آید.

ایشان در ادامه صحبتهای خود در خصوص استخر چهارفصل و اینکه زحمات و پیگیری های بسیار متعددی برای چهارفصل شدن استخر طبق بند 52 قرارداد چه از طرف ما و چه از طرف بهره بردار صورت گرفت تا در نهایت استخر روباز قهرمانی بصورت چهارفصل درآمده و آماده پذیرایی از همه عزیزان می باشد.


همدانی نیز در ادامه جلسه از توجه و عملکرد کابلی نسبت به مجموعه شیرودی تشکر کرده و در خصوص اینکه همه ما وظیفه داریم که به بهره برداران برای افزایش درآمدشان کمک کنیم افزود : به نظر بنده شرکت توسعه می بایستی از بهره بردارانی که در طول مدت قرارداد خود عملکردی بسیار مثبت داشته اند بایستی بیشتر استفاده کند و حتما این موضوع را اینجانب انعکاس خواهم داد.

جلسه مذکور با حضور اعضاء کمیته جلائیان ؛ همدانی ، شعبانلو ، جمالی ، نیل آبکن معاون پشتیبانی ، ملک نیا معاون ورزشی ، زارع نیا مسئول امور اداری و تدارکات ، رضایی مسئول دفتر فنی و بازگیر مسئول برق ، تأسیسات و مخابرات مجموعه در دفتر مدیریت مجموعه ورزشی شهید شیرودی بیش از دو ساعت به طول انجامید و در ادامه اعضای کمیته به اتفاق کابلی از استخر شهید نوفلاح ، تأسیسات و فضاهای در اختیار استخر بهره بردار بازدید نمودند.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved