جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
چهار شنبه 13 آذر
دیدار نمایندگان دیوان محاسبات مستقر در شرکت توسعه با مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی
بازدید سرزده از اماکن مجموعه و فدراسیون های ورزشی


دیدار نمایندگان دیوان محاسبات مستقر در شرکت توسعه با مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی
دیداری دو جانبه مابین دیوان محاسبات با مجموعه ورزشی شهید شیرودی در نشست نمایندگان دیوان محاسبات کل کشور مستقر در شرکت توسعه با مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی؛ چهارشنبه 13 آذرماه 1398 نورعینی ، ستارپور و حیدری از رؤسای دیوان محاسبات مستقر در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با کابلی مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی طی نشستی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست، مباحثی پیرامون فعالیت های دو جانبه و مجموعه، مطرح و طرفین به تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه نورعینی در خصوص اینکه باید طوری همکاری نمائیم تا از ابزارهایی که در اختیار داریم بتوانیم خدمات ارزنده ای را به جامعه ورزش و کل کشور ارائه نمائیم و مقرر شد یک نفر نماینده بصورت روزانه در ساختمان اداری مجموعه حضور داشته باشد و پیگیر موضوعات مربوطه باشد.

کابلی در خصوص وصول مطالبات از فدراسیون های مستقر و همچنین نحوه بروز رسانی قراردادهای مربوطه و اشاره به این نکته اگر تمامی موارد قانونی توسط همه رعایت شود بصورت کامل مشکلات مربوطه رفع خواهد شد.

پس از پایان جلسه رؤسای دیوان محاسبات مستقر در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور باتفاق مدیریت مجموعه ، معاونین و مدیران ستادی از استخر شهید نوفلاح ، سالن بدنسازی آقایان و بانوان ، زمین چمن طبیعی شماره یک ، هیئت دوو میدانی بازدید و دستورات خود را خدمت این عزیزان تأکید نمودند.

در پایان جلسه و بازدید امروز نیز عزیزان در دیداری صمیمانه با دکتر خیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی مسائل مربوط به بیمه های ورزشی را مطرح و مقرر شد نسبت به رفع مشکلات موجود مابین فدراسیون ها ، بهره برداران و ورزشکاران عزیز اقدام مقتضی صورت گیرد.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved