سه شنبه, 28 فروردین, 1403
TUESDAY, April 16, 2024
پنج شنبه 01 اسفند
تا پانزده روز دیگر استادیوم شش هزار نفره سنندج به بهره برداری خواهد رسید
وزیر ورزش و جوانان در سفر به کردستان :


تا پانزده روز دیگر استادیوم شش هزار نفره سنندج به بهره برداری خواهد رسید
وزیر ورزش و جوانان در سفر به کردستان :

🔸وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از روند تکمیل استادیوم ۲۲ گولان سنندج گفت: با افتتاح این سالن شش هزار نفره در سنندج استان کردستان ظرفیت میزبانی رویدادهای مهم بین المللی را خواهد داشت.

🔸به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیق پیدا کردیم در سفر به سنندج از مهم ترین پروژه ورزشی کردستان که سالن شش هزار نفره است بازدید کنیم که خوشبختانه ۹۸ درصد آن تکمیل شده است و فقط کفپوش آن باقی مانده است.
🔸وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این پروژه بزرگ و زیبا یکی از اقدامات ارزشمند دولت برای بخش ورزش و جوانان استان کردستان بوده است که به واسطه آن این استان امکان میزبانی رویدادهای مهم بین المللی را خواهد داشت. فکر می کنم تا ۱۵ روز آینده کفپوش استادیوم هم تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
🔸وی افزود: ساخت این استادیوم از حدود ۱۸ سال قبل شروع شد ولی تا دو سال قبل پیشرفت فیزیکی آن کمتر از ۴۰ درصد بود. خوشبختانه با تلاش همکاران ما در دو سال و نیم گذشته اکنون با حدود هشت هزار متر بنا و ۶۵ میلیارد تومان هزینه آماده بهره برداری است.
دکتر سلطانی فر تاکید کرد: اگر امروز بخواهیم چنین پروژه ای را شروع و افتتاح کنیم بین صد تا ۱۲۰ میلیارد تومان باید هزینه کنیم. با کمک های جناب استاندار و منابع ملی امروز توانستیم این هدیه ارزشمند را برای مردم و جوانان کردستان فراهم کنیم. استان هایی که سالن شش هزار نفره دارند با امکان میزبانی رویدادهای بین المللی شور و نشاط خاصی به مردم تزریق می کنند همانطور که در زمان لیگ ملت های والیبال این اتفاق در ارومیه و اردبیل افتاد.
🔸وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش در استان کردستان دارای ظرفیت بسیار خوبی در بسیاری از رشته های ورزشی است .


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved