شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
سه شنبه 02 خرداد
با تصمیم وزارت ورزش؛سالن افراسیابی ازتک رشته‌ای خارج می‌شود
تصمیم نهایی بعد ازتعمیرات

با تصمیم وزارت ورزش؛سالن افراسیابی ازتک رشته‌ای خارج می‌شود
با پیگیری وزیر ورزش تالار ورزشی شهید افراسیابی در مجموعه شهید شیرودی از استفاده تک رشته ای خارج شده و به رشته های مختلف اختصاص می یابد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی به نقل از خبرگزاری مهر، اهالی ورزش خوب به یاد دارند که تالار شهید افراسیابی تهران در سالهای نه چندان دور در اختیار بسیاری از رشته های ورزشی بود و با خدمت رسانی به ورزش شاهد گرمای جالب توجه می شد.

در وانفسای کمبود تالار ورزشی این مکان ورزشی عصای دست مسئولان بود تا با استفاده از فضای قابل توجه آن هم در مرکزشهر گره های بسیاری را باز کنند. متاسفانه با بی توجهی مسئولان چند سال پیش این تالار ابتدا در اختیار کاراته و بعد از آن جودو قرار گرفت تا شکل تک رشته ای داشته باشد.

پس از آن تالاری که می توانست شاهد کلی مسابقه و رویداد باشد محلی شد برای تمرین تعداد محدودی جودوکارو هر بار تلاش برای بازگشت این تالار برای استفاده چندمنظوره با رایزنی های خاص بی ثمرماند.

فدراسیون جودو که در استفاده بهینه و مرمت مورد نیاز این تالار ناتوان است با مقاومت بی دلیل سد راه بود تا در همایش اخیرانتخابات ریاست جمهوری با مشاهده نارسایی های فراوان وزیر ورزش وارد ماجرا شد.

گویا گلایه دکتر روحانی از وضعیت نامناسب این تالار وزیر ورزش را بر آن داشت تا با جدیت از مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خواستار تغییر رویه در استفاده بهینه از تالار شهید افراسیابی باشند.

سرانجام این کش و قوس ها باعث شده تا پس از مدت ها این تالار که روزگاری چشم و چراغ مسابقات سالنی در تهران بود از فدراسیون جودو گرفته شود و با بازسازی و مرمت در اختیار رشته های بیشتری باشد.

این را می توان خبری خوش برای ورزش دانست هرچند برخی افراد محدود به دلیل استفاده شخصی به شدت با آن مخالفت می کنند. به نظر می رسد با تحقق این امر به زودی می توانیم سکوهای این تالار را چون گذشته پرتماشاگر ببینیم و روزهای خوش گذشته به تصویرکشیده شود.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved