پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
سه شنبه 24 مرداد
جلسه رای اعتماد به وزرای دولت دوازدهم
رئیس جمهور: دکتر سلطانی فر دغدغه جوانان را می شناسد

جلسه رای اعتماد به وزرای دولت دوازدهم

رئیس جمهور: دکتر سلطانی فر دغدغه جوانان را می شناسد


دکتر روحانی رییس جمهور از دکتر مسعود سلطانی فر به عنوان مدیری با فعالیت سی و پنج ساله نام برد که دغدغه جوانان را می شناسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،دکتر روحانی در جلسه رای اعتماد به وزارای دولت دوازدهم در معرفی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان با تشکر از دکتر محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: آقای دکتر مسعود سلطانی فر شخصیتی هستند که مدتی در سازمان میراث فرهنگی بودند و بعد به وزارت ورزش و جوانان آمدند. ایشان 35 سال در سمت های مختلف فعالیت کرده و دغدغه جوانان را می شناسد و امیدوارم تلاششان را ادامه بدهند تا روزی که ان شاءالله مجلس شورای اسلامی استقلال سازمان ملی جوانان را تصویب کند که آنگاه شرایط دیگری خواهیم داشت.

دکتر روحانی در ادامه به انتظارات از وزیر ورزش و جوانان دولت دوازدهم پرداخت و تصریح کرد: "سرانه افزایش فضاهای ورزشی، عدالت در برخورداری از امکانات، کاهش هزینه های سلامت، افزایش سهم جوانان و بانوان، افزایش انضباط مالی، شفافیت در اقتصاد ورزشی، آماده سازی برای میزبانی رویدادهای ورزشی و اهتمام به ترویج ورزش های بومی و باستانی، حمایت از سازمان های مردم نهاد و همچنین زمینه سازی به کارگیری مدیران جوان در دولت و جانشین پروری از محورهای مهم انتظارات از وزیر ورزش و جوانان آینده است.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved