پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
چهار شنبه 04 اردیبهشت
برنامه ریزی اجرای اقدامات فرهنگی ماه مبارک رمضان در مجموعه های ورزشی
از افطاری ساده برای ورزشکاران و اعضا تا برپایی مراسم احیا

برنامه ریزی اجرای اقدامات فرهنگی ماه مبارک رمضان در مجموعه های ورزشی
پانزدهمین نشست کمیته فرهنگی، ورزشی و امور رفاهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران مجموعه های ورزشی و تمامی اعضای کمیته صبح چهارشنبه ۴ اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه،در ابتدای این نشست، مدیران مجموعه ها به ارایه گزارشی از فعالیت های فرهنگی جهت گرامیداشت اعیاد شعبانیه پرداختند که مورد تشکر و تحسین مدیرعامل قرار گرفت.

در ادامه مهندس کریمی با اشاره به اقدامات خوب و در خور شان فرهنگی صورت گرفته در ماه رمضان سال گذشته اظهار داشت: امسال نیز با شروع این ماه مبارک، برنامه های فرهنگی از جمله خیر مقدم با گل و افطاری ساده برای ورزشکاران و اعضا در مجموعه های ورزشی، بهتر از سال گذشته برگزار گردد.

از جمله مصوبات مهم این نشست می توان به افزایش ساعت کاری مجموعه ورزشی انقلاب تا اذان صبح و ورود خودرو تا ۲ بامداد، اهدای شاخه گل به مراجعین در روز اول ماه رمضان در تمامی مجموعه ها، نورافشانی در شب آغاز ماه رمضان، تدارک افطاری ساده برای ورزشکاران و اعضا، غبار روبی نمازخانه ها، تبلیغ محیطی این ماه و همچنین تدارک و برنامه ریزی به منظور برپایی مراسم شب های احیا در مجموعه ورزشی انقلاب، اشاره کرد.

گفتنی است این نشست به مدت دو ساعت به طول انجامید.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved