سه شنبه, 28 فروردین, 1403
TUESDAY, April 16, 2024
سه شنبه 02 بهمن
برنامه مجموعه آزادی برای حضور مردم قابل تقدیر می باشد/ رویکرد اساسی، ورزش قهرمانی است
مهندس کریمی در بازدید از مجموعه ورزشی آزادی:


برنامه مجموعه آزادی برای حضور مردم قابل تقدیر می باشد/ رویکرد اساسی، ورزش قهرمانی است
مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از دریاچه مجموعه ورزشی آزادی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، پیرو جلسه هفته قبل مدیرعامل شرکت توسعه با سرپرست فدراسیون قایقرانی، صبح امروز سه شنبه 2 بهمن ماه مهندس کریمی ضمن برگزاری جلسه با مسئولین فدراسیون قایقرانی از دریاچه آزادی نیز بازدید نمود.

در ابتدای این بازدید "گواری" سرپرست، " دنیامالی" و " مرادی" عضو هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی مشکلات ورزشکاران در دریاچه آزادی را به اطلاع حضار رساندند.

سپس "مهندس کریمی" با تاکید بر اینکه شرکت توسعه همراه و همگام با سیاست های فدراسیونهای ورزشی است افزود: مجموعه ورزشی آزادی یک سرمایه ملی است و در کنار توجه به جنبه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، رویکرد اساسی آزادی باید ملی و المپیکی باشد.

مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه ادامه داد: برنامه مدیریت مجموعه ورزشی آزادی برای حضور مردم و بهره‌برداری از امکانات آن برای عموم قابل تقدیر است ولی باید توجه کنیم که رویکرد اساسی مجموعه ورزشی آزادی، ورزش قهرمانی است. باید از بهره‌برداری‌های پراکنده در این مجموعه جلوگیری کرد و با همراهی و هماهنگی با فدراسیون های حاضر در این مجموعه می‌توان به ساماندهی بهتر مدیریتی آزادی کمک کرد.

گفتنی است در جلسه ای دیگر "مهندس کریمی" با همراهی شعبانلو در مجموعه سوارکاری آزمون آزادی حضور یافتند و با مسئولان این مجموعه به دیدار و گفتگو پرداخت.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved