پنج شنبه, 06 اردیبهشت, 1403
THURSDAY, April 25, 2024
یک شنبه 15 تیر
حضور مهندس کریمی و معاونین ستادی شرکت توسعه در مجموعه شهید شیرودی
با همراهی رؤسای فدراسیون های ورزشی تکواندو ، رزمی و کاراته

حضور مهندس کریمی و معاونین ستادی شرکت توسعه در مجموعه شهید شیرودی
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور امروز یکشنبه 15 تیر 1399 از مجموعه های ورزشی شهیدان شیرودی و کبکانیان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ؛ مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور باتفاق معاونین ستادی خود در دفتر مدیریت مجموعه حضور بهم رسانند.

در ابتداء مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با همراهمی جلائیان سرپرست مجموعه ضمن بازدید از بخش های مختلف مجموعه در جریان آخرین وضعیت و اماکن آن و طرح های در حال اجرا آن قرار گرفت.

از جمله اماکن مورد بازدید می توان به : زمین چمن طبیعی شماره یک ، زمین دومنظوره ، زمین های تنیس ، سالن تنیس روی میز شهید عضدی ، استخر روباز قهرمانی و استخر شهید تاجیکی اشاره نمود.

در ادامه مهندس کریمی پس از حضور در ساختمان اداری مجموعه از قسمتهای مختلف آن نیز بازدید و سپس جلسه ای با حضور ایشان ، مهندس رحمتی معاون فنی و مهندسی، حسینی معاون مشارکتها و جذب سرمایه و جلائیان سرپرست مجموعه برگزار و در خصوص طرح جامع این مجموعه و همچنین طرح های پیشنهادی که در آینده مطرح و در صورت تایید ایشان انجام خواهد شد نیز بحث و تبادل نظر شد.

در ابتداء جلسه ای که با حضور تمامی اعضا برگزار شد، جلائیان سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی ضمن خوش آمد گویی و خداقوت به مهندس کریمی و همراهان ایشان در خصوص فعالیت های صورت گرفته از اندک زمان حضور ایشان در مجموعه توضیحات جامعی را خدمت مدیرعامل شرکت توسعه ارائه نمودند.

در ادامه مهندس کریمی توضیحات و تأکیدات خود را در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه و همچنین در خصوص طرح جامع و بهسازی مجموعه برای حاضرین مطرح نموده و از تمامی معاونین خواستار پیگیری مصوبات جلسه شدند.

در خاتمه جلسه مهندس کریمی باحضور در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان با همراهی روسای فدراسیون های ورزشی رزمی ، تکواندو و کاراته و دبیر فدراسیون جودو از سالن های رشته های تیراندازی ، جودو ، کاراته و تکواندو بازدید بعمل آورده و طی جلسه ای در سالن جلسات مجموعه کبکانیان به بررسی موضوعات درخواستی و موارد مد نظر فدراسیون های محترم پرداخته و دستورات خود را خدمت معاونین ستادی ارائه نمودند.

گفتنی است در این بازدید ، نیل آبکن معاون پشتیبانی ، ملک نیا معاون ورزشی ، طیبی مدیر مجموعه ورزشی شهید کبکانیان ، رضایی مسئول دفتر فنی ، عباسی مسئول حراست ، بازگیر مسئول برق و تأسیسات و نودهی مسئول خدمات و فضای سبز مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است جلسه و بازدید به مدت سه ساعت به طول انجامید.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved