چهار شنبه 04 تیر سرپرست مجموعه : تفکر تحول و تغییر را آغاز کرده ایم  
   
  سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی از برخی اماکن مجموعه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ؛ جلائیان سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی به همراه معاونین و مسئولان ستادی مجموعه امروز چهارشنبه 4 تیرماه 1399 روز پرکار و شلوغی را پشت سر گذاشت.


جلائیان سرپرست مجموعه در ابتداء و بصورت 2 بازه زمانی از مجموعه بازدید داشت، در این بازدیدها ضمن شنیدن صحبتهای نیل آبکن معاون پشتیبانی ، ملک نیا معاون ورزشی و عباسی مسئول حراست در خصوص ایرادات و مشکلات مربوطه در مجموعه ، تأکیدات لازم را جهت پیگیری موضوعات مطروحه صادر و خواستار پیگیری آن توسط معاونان و مسئولان ستادی مجموعه شدند.

ایشان در این بازدیدها از فضای سبز ، ساختمان دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی ، ساختمان اداری هیئت ، پیست و سالن بدنسازی دوومیدانی ، ساختمان اداری هیئت هندبال و نمازخانه مرکزی جهت بازگشایی طبق ضوابط ستاد کرونا و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بازدید و دستورات لازم را صادر نمودند.

پس از 2 بازدید امروز سرپرست مجموعه 2 دیدار داشت، در ابتداء نشست اول مهندس مطهری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 6 به همراه یکی از کارشناسان شهرداری منطقه ضمن تبریک به مناسبت انتصاب جلائیان به سمت سرپرستی مجموعه در خصوص مباحث ورزشی و همچنین امور مربوط به آن با یکدیگر بحث و تبادل نظر نمودند.

در ادامه جلائیان ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی عزیزان زحمتکش در خانواده شهرداری تهران علی الخصوص منطقه 6 در خصوص مواردی که نیازمند همکاری تنگاتنگ دوطرف است مباحث جامعی را مطرح نمود.

در نشست پایانی امروز نیز جلائیان میزبان سرپرست جدید امور اداری و تدارکات و کارمندان زیر مجموعه اش بود که در این نشست صمیمانه پیچگاه و پرسنل دبیرخانه به بیان عملکرد خود در این حوزه پرداخته و نقطه نظرات خود را خدمت ایشان اظهار داشتند.

در پایان این دیدار نیز جلائیان برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون داشته و با اشاره به این نکته که تمام سعی و تلاش خود را جهت رفاه حال کارکنان مجموعه به کار خواهد بست صحبتهای خود را به پایان رساند.

در 2 بازدید امروز که به مدت دو ساعت به طول انجامید سعیدبازگیر مسئول برق و تأسیسات و حسن نودهی مسئول خدمات و فضای سبز مجموعه نیز ایشان را همراهی نمودند.