یک شنبه 20 بهمن هدف از ساخت این پروژه ها، توسعه نشاط و ارتقاء سطح سلامتی است  
   
  دکتر سلطانی فر در مراسم افتتاح استخر اسدآباد :

وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح استخر سرپوشیده اسدآباد استان همدان گفت: از مرز پیش بینی تکمیل هفتصد پروژه ورزشی برای سال 98 عبور کرده ایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خدا را شاکریم که با همکاری همکارانم در وزارت، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان همدان، استخر زیبای شهید حاج قاسم سلیمانی را پس از 10 سال افتتاح کردیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ساختن این استخر از سال 1388 آغاز و در مراحل مختلف متوقف شد که طی یک سال و نیم توانستیم این پروژه را به سرانجام رسانده و تقدیم مردم شریف این شهرستان کنیم.

وی افزود: تحریم‌های ناعادلانه شرایط ویژه‌ای را برای کشور مهیا کرده است. تنها این نکته را بگویم که درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز تا پایان سال حدود 10 درصد سال 90 است.

سلطانی‌فر ادامه داد: این درآمدها درسال 90 حدود 120 میلیارد دلار بوده و این رقم تا پایان سال به 12 میلیارد تقلیل یافته است. با وجود تنگناهای شدید، دولت اداره جامعه را با دقت و جدیت پیگیری می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در این مراسم برنامه‌های توسعه‌ای این وزارتخانه در حوزه زیرساخت‌ها را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: از ابتدای سال هدف گذاری ما افتتاح 700 پروژه بود که با راه اندازی 294 پروژه در دهه فجر امسال، تعداد پیش بینی شده را پشت سر گذاشتیم.

وی هدف از ساخت این پروژه ها را توسعه نشاط و شادی و ارتقاء سطح سلامتی در بخش برنامه‌های توسعه‌ای این وزارتخانه درحوزه همگانی عنوان کرد.

سلطانی‌فر همچنین با مهم خواندن رویدادهای پیش روی ورزش کشور از المپیک 2020 به عنوان آوردگاهی مهم یاد کرد و اظهار داشت: انشالله بتوانیم با حضور آبرومند و کسب افتخار، عزت را به مردم کشورمان هدیه کنیم. امروز ورزش تنها ابزار ارزان قیمتی است که می‌تواند با موفقیت‌هایش ملتی را شاد کرده و موجب غرور ملی و زمینه ساز وحدت ملی شود‌.

وی در خصوص نقش زنان در عرصه ورزش تاکید کرد: تلاش شده تا زیر ساخت‌های مناسب ورزشی برای زنان در جامعه مهیا شود که در این میان می‌توانم به استخر سرپوشیده کوثر اشاره کنم تا انشالله این موفقیت‌ها تداوم یافته و باعث عزت آفرینی کشورمان شود.