دو شنبه 22 بهمن دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه راهپیمایی ٢٢ بهمن :  
   
  بایستی در برابر عزت ، اقتدار و صلابت این ملت سر تعظیم فرود آوریم

وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از حضور پرشور و گسترده مردم ایران در راهپیمایی چهلمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ، حماسه آفرینی مردم را ستایش و تاکید کرد : باید در برابر بزرگی ، عزت ، عظمت، اقتدار و صلابت این ملت سر تعظیم فرود آوریم .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در مسیر راهپیمایی باشکوه مردم تهران در گفتگو با خبرنگاران با تبریک این روز بزرگ به آزادگان جهان ، ملت قهرمان ایران و فجرآفرینان بهمن ٥٧ اظهار داشت : دستاورد‌های ۴۰ سال گذشته در عرصه‌های مختلف چشمگیر است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و صلابت و اقتدار است و در این ۴۰ سال فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشته و توانسته به قله افتخار برسد.

وزیر ورزش و جوانان حضور پرشور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال را با اشاره به مسیری که پیمودن بسیار گسترده تر از سال های گذشته دانست و افزود :امروز در این باران خیلی افراد فکر می‌کردند ملت در این راهپیمایی حضور پیدا نمی‌کنند و از طرفی تبلیغات و فشار‌ها و همچنین مسائلی همچون تحریم و با در فشار گذاشتن مردم آن‌ها از از حضور منصرف کند، اما حضور مردم در این راهپیمایی بیش از سال‌های دیگر بود.

❇️دکتر سلطانی فر با ستایش از حضور حماسی مردم ایران تصریح کرد:.باید سر تعظیم مقابل این مردم فرود بیاوریم باید به خاطر قدرت و صلابت مردم که در راهپیمایی داشتند به فکر حل مشکلات آن‌ها باشیم و این راهپیمایی ما در صحنه رویارویی با دشمن مقتدر‌تر می‌کند و وظیفه ما را هم سنگین‌تر می‌کند و به امید خدا بتوانیم مشکلات ملت ایران را حل کنیم.

❇️وزیر ورزش و جوانان حضور پرشور جامعه ورزش در راهپیمایی امسال را خوب توصیف کرد و ادامه داد:جامعه ورزش همیشه حضور پر رنگی در راهپیمایی داشته است و همان طور که دیدید هزاران نفر از پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان در صحنه حاضر هستند و وظیفه ملی و میهنی خود را انجام می‌دهند

دکتر سلطانی فر دستاوردهای کشور در چهل سال گذشته را در همه عرصه ها را قابل توجه در مقایسه با رژیم قبل دانست و اظهار داشت : بار‌ها گفته ام در عرصه‌های مختلف ورزشی، انقلاب و نظام را ارزیابی می‌کنیم. در ورزش، ایجاد فضا‌های ورزشی را ۸ برابر افزایش دادیم و در بحث مدال آوری از ۲۰ مدال طلای کسب شده در بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیا یعنی بازی های المپیک ،۱۶ مدال طلا در بازی های المپیک بعد از انقلاب و ۴ مدال طلا برای قبل از انقلاب بوده که با این تفاسیر افزایش چهار برابری داشته ایم و در رقابت های جهانی نیز با رشد مواجه بوده ایم.

وزیر ورزش و جوانان پیشرفت در ورزش بانوان ، ورزش همگانی و و گسترش امکانات که باید در اختیار مردم باشد را خوب توصیف کرد و اظهار داشت : با همین رویکرد ادامه خواهیم داد تا افتخارات بیشتری را بدست آوریم .

دکتر سلطانی فر مسیر ورزش ایران در دهه پنج انقلاب اسلامی را نیز توجه به ورزش بانوان ،گسترش فضاهای ورزشی بویژه در مناطق روستایی و افتخارات بیشتر در ورزس قهرمانی عنوان کرد .