سه شنبه 15 مرداد جلسه ستاد اقامه نماز وزارت ورزش و جوانان در دفتر مدیریت مجموعه شهید شیرودی  
   
  عباسی با کابلی دیدار و گفتگو کرد

دبیر ستاد اقامه نماز به همراه مدیر ارزیابی ستادمرکزی اقامه نماز با حضور در دفتر مدیریت مجموعه با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ؛ بعدازظهر امروز سه شنبه 15 مردادماه 1398، عباسی دبیر ستاد اقامه نماز وزارت ورزش و جوانان و حیرانی مدیر ارزیابی ستاد مرکزی اقامه نماز با حضور در دفتر کابلی مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

ابتداً عباسی ضمن تشکر از تمامی زحمات عزیزان در مجموعه از توجه ویژه مدیریت به امر اقامه نماز قدردانی نموده و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را تأکید نمودند.

در ادامه دیدار حیرانی نیز توفیقات روز افزون را از درگاه ایزد منان خواستار شد و نظارت مستمر بر دستگاههای اجرایی در خصوص اقامه نماز و اینکه این امر از مطالبات عموم مردم شریف ایران اسلامی می باشد را بیان نمود.

ایشان در خصوص اینکه هدف از برگزاری جلسه را جلب رضایت کامل مراجعین علی الخصوص ورزشکاران بیان نمود و افزود ان شاء الله با جمع بندی موضوعات بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

کابلی ضمن خداقوت و خسته نباشید توضیحات کاملی را بابت موضوعات مطروحه ارائه نمود.

وی در خصوص اینکه اخیراً گزارش شده که یکی از نمازخانه های مجموعه بسته شده است این موضوع را خلاف واقعیت عنوان نمود و ابراز داشت که ما بر اساس بازدیدهای پی در پی و نظریه معاونت فنی و مهندسی که حتی پیرو نامه ای که شرکت مهندسین مشاورین ماهر و همکاران بیان داشتند اقدام به بسته نمودن آن نمودیم ، زیرا جان افراد برایمان بسیار مهم بوده و باتوجه به اینکه خطر ریزش در زیر گرادن های مجموعه ممکن است هرلحطه رخ دهد اقدام به امر شده است.

ایشان در ادامه صحبتهای خود به دو شیفت کردن نمازخانه دفترامورمشترک فدراسیونهای ورزشی واقع در ضلع غربی مجموعه پرداخت و افزود: زین پس نمازخانه مرکزی مجموعه بصورتی اداره می شود تا همگان بتوانند از فریضه دینی خود به نحو احسن استفاده نموده و ما نیز در طرحی که قرار است بصورت BOT در مجموعه به اجراء درآید نمازخانه ای جدید را در نظر گرفته ایم تا هرچه بیشتر به اهمیت و همچنین حفظ شأن جایگاه نماز بیش از پیش انجام شود.

این جلسه که به مدت یک ساعت و نیم به طول انجامید ، مبینی رابط بین ستاد مرکزی اقامه نماز و وزارت ورزش و جوانان ، آذرخوش معاون ورزشی و مطلق راد مسئول روابط عمومی مجموعه نیز حضور داشتند.