دو شنبه 27 آذر مازیار ناظمی: امروز قدرت فضای مجازی غیر قابل انکار است  
   
 
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر این که امروز دوره نگفتن نیست بلکه دوره چگونه گفتن است، گفت: قدرت فضای مجازی هر روز بیشتر می شود و سرعت انتشار اخبار به کوتاه ترین زمان ممکن رسیده است بنابراین اگر منفعل باشیم عقب می مانیم.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان صبح امروز دوره آموزشی تدوین فیلم کوتاه به میزبانی فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور مدیران روابط عمومی فدراسیون های ورزشی برگزار شد.

مازیار ناظمی در این جلسه با تاکید به قدرت رسانه در دنیای امروز گفت: در دوره ای هستیم که اهمیت بیشتر هر مدیری به افکار عمومی باعث قدرت بیشتر او می شود بنابراین انتخاب مدیر روابط عمومی قوی گزینه ای است که اکثر مدیران موفق روی آن اتفاق نظر دارند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان افزود: امروز دوره نگفتن نیست بلکه دوره چگونه گفتن است. قدرت فضای مجازی هر روز بیشتر می شود و سرعت انتشار اخبار به کوتاه ترین زمان ممکن رسیده است بنابراین اگر منفعل باشیم عقب می مانیم.

ناظمی قدرت یک مدیر روابط عمومی را در چگونگی مقابله با بحران ها دانست و گفت: در بسیاری از موارد اگر ما به موقع جلوی بحرانی را نگیریم و واکنش سریع نداشته باشیم یک شایعه یا خبر حاشیه ای به سرعت رشد پیدا می کند و دردسر آن متوجه مجموعه می شود.

وی افزود: مهم است که به تکنیک های روز تولید محتوا، تدوین ویدیو، نرم افزارهای پرکاربرد موبایلی مسلط باشیم. دیگر در زمانی به سر نمی بریم که چند نفر جمع می شدند و یک کار ساده را انجام می دادند بلکه یک فرد موفق باید بتواند چندین کار را یکجا انجام دهد.