چهار شنبه 21 شهریور دکتر جهانگیری: وزارت ورزش و جوانان گام های بلندی در جهت تحول ورزش برداشته است  
   
  دکتر سلطانی فر و تیمی که با ایشان کار می کنند خیلی با انگیزه هستند

دکتر جهانگیری: وزارت ورزش و جوانان گام های بلندی در جهت تحول ورزش برداشته است

معاون اول رئیس جمهوری: دکتر سلطانی فر و تیمی که با ایشان کار می کنند خیلی با انگیزه هستند و در خصوص تحول ورزش گام های بلندی را برداشته اند چون ورزش یکی از ارکان اصلی جامعه است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر اسحاق جهانگیری در مراسم بهره برداری از ورزشگاه اسلامشهر گفت: خدا را شاکرم که این توفیق نصیب من شد در جمع مردم خوب اسلامشهر حاضر شوم و این پروژه مهم ورزشی را افتتاح کنیم. امیدوارم که همیشه شاهد افتتاح این پروژه ها باشیم چون وظیفه دولت این است که به مردم خدمت کند.

وی ادامه داد: در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) هستیم، ما خیلی از روش و منش خودمان را از این بزرگوار گرفتیم. ما باید همیشه دنباله روی امام حسین(ع) باشیم. مردم ایران با تمسک به ایشان بازهم سربلند بیرون خواهند آمد و تلاش آمریکا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی نتیجه ای در بر نخواهد داشت. این سختی ها به زودی تمام خواهد شد و بازهم سربلندی مردم ایران در همه جهان زبان زد خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: دکتر سلطانی فر و تیمی که با ایشان کار می کنند خیلی با انگیزه هستند و در خصوص تحول ورزش گام های بلندی را برداشته اند چون ورزش یکی از ارکان اصلی جامعه است. خوشبختانه در استان هایی که حضور داشتیم همیشه چند پروژه ورزشی نیز برای افتتاح وجود داشته که نشان می دهد تیم وزارت ورزش کارش را به خوبی انجام داده است.

وی افزود: درست است که شهرستان های اطراف تهران فاصله کمی تا پایتخت دارند ولی متاسفانه هنوز از لحاظ اماکن ورزشی، اماکن درمانی و همچنین بحث حمل و نقل با مشکلات زیادی مواجه هستند که وظیفه ما این است زودتر این کاستی ها را جبران کنیم. این جمعیت زیادی که در شهرستان های استان تهران وجود دارد به رسیدگی احتیاج دارند که با وجود آقای مقیمی استاندار تهران که مدیر توانمندی است امیدواریم به زودی این مشکلات حل شود.

دکتر جهانگیری از قهرمانان ورزشی اسلامشهر و دیگر نقاط کشور تشکر کرد و افزود: ورزشکاران ما در بازی های آسیایی آبروداری کردند و زنان ما نشان دادند که با رعایت حجاب اسلامی می توان در همه میادین موفق بود. ورزشکاران به ملت ایران روحیه دادند که از این بابت تشکر می کنم.