چهار شنبه 20 دی از سوی نماینده سازمان های مردم نهاد استان اردبیل  
   
  نشان "مسئول پاسخگو" بر اساس عمل به اصول حقوق شهروندی به دکتر سلطانی فر اهداء شد
نشان "مسئول پاسخگو" بر اساس عمل به اصول حقوق شهروندی ، از سوی نمایندگان سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل به دکتر سلطانی فر اهداء شد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در نشست صمیمی با جوانان و نماینده سمن های جوانان استان اردبیل و چهارمحال و بختیاری با ابراز خرسندی از این که جوانان از طریق سمن ها ایده های خود را با دولت مطرح و با نظام تعامل دارند، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در این نشست ها فرصت بیشتری را در نظر بگیریم تا از نقطه نظرات، پیشنهادات و ایده های جوانان استفاده کنیم.
وزیر ورزش و جوانان وجود نهادهای مدنی و سازمان های مردم نهاد را موثر در فرآیند امنیت، آرامش، مردم سالاری و توسعه کشور دانست و گفت: در حوادث اخیر که طی چند روز اخیر، اتفاق افتاد تاثیرات گسترش نهادهای مردم نهاد را دیدیم زیرا یک نفر از دستگیر شدگان هم از اعضای سمن ها نبودند. این نشان می دهد سمن ها ساز و کار و بستر ایجاد ارتباط برای کم کردن فاصله بین مردم و مسئولین هستند و این که جوانان ما این فرصت را پیدا کردند از طریق حضور در سمن ها حرف ها و ایده های خود را مطرح و با این ساز و کار تعامل خود را با نظام ساماندهی کنند خوشحال هستیم.

وی در ادامه افزود: سمن های حاضر در این جلسه از استان هایی هستند که به قطب گردشگردی معروفند و ظرفیت های بالایی دارند که ما برای هر دو استان اردبیل و چهارمحال بختیاری طرح جامع توسعه گردشگری را تهیه کرده ایم. ما ظرفیت های موجود و بالقوه را مشخص کردیم و سعی می کنیم وضع موجود را به وضع موعود برسانیم.