سه شنبه 23 خرداد در پیامی؛ صمدی مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شیرودی صعود تیم ملی را به جام جهانی تبریک گفت  
   
  مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شیرودی صعود تیم ملی را به جام جهانی تبریک گفت.

صمدی مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی با صدور پیامی پیروزی غرور آفرین تیم ملی فوتبال ایران زمین را به تمامی ایرانیان عزیز در سرتاسر جهان و جامعه بزرگ ورزش تبریک و تهنیت عرض نمود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صمدی مدیر مجموعه در ابتدای این پیام این صعود پرافتخار را محضر مبارک حضرت آیت الله خامنه ای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور محبوب کشورمان و همچنین جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و تمامی رسانه و خبرگزاری های خصوصا ورزشی تبریک و تهنیت ویژه عرض کرد و این موفقیت مهم را نتیجه همکاری و هماهنگی های شبانه روزی تمامی مسئولان کشور دانست.

در ادامه جا دارد از زحمات و حمایت های جناب آقای مهندس مدبر مدیرعامل و جناب آقای نوجوان ریاست هییت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور که نقشی بسیار سترگ در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی در کل کشور را داشته و سهمی بسیار مهم در آماده سازی فضاهای ملی ورزشی جهت برگزاری رویدادهای مهم دارند هم به تمامی این بزرگواران تبریک و شادباش عرض می نمایم.

یکبار دیگر شایسته است این پیروزی و صعودی دلنشین آنهم برای دومین بار متوالی را خدمت تمامی عزیزان کشورم خصوصا جامعه بزرگ فوتبال تبریک عرض نمایم.

سعید صمدی
مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی