شنبه 29 شهریور حضور فرماندار تهران در قدیمی ترین مجموعه ورزشی پایتخت  
   
  فرهادی فرماندار تهران در مجموعه ورزشی شهید شیرودی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ، امروز شنبه 29 شهریورماه از ساعت 12 ظهر ،برابر هماهنگی های بعمل آمده فرهادی فرماندار کلان شهر تهران در مجموعه ورزشی شهید شیرودی حضور یافته و از بخش های مختلف آن دیدن نمودند.

فرهادی ضمن تبریک به مناسبت انتصاب جلائیان به سمت مدیریت مجموعه ابراز داشت امیدوارم بتوانیم با حضور جنابعالی در حفظ و نگهداری از اماکن ورزشی که جزیی از سرمایه های ملی کشورهست هرچه بیشتر تلاش نمائیم.

ایشان در بخش دیگری از صحبتهای خود افزودند : شیرودی یکی از نمادها و حتی به جرآت می توان گفت از نگین های ورزش شهر تهران بوده و خواستار سعی و تلاش نسبت به حفظ و حراست از این میراث فرهنگی ملی شده و می بایست ترتیبی اتخاذ گردد تا علاقمندان و ورزشکاران شهر تهران بتوانند هرچه بیشتر از امکانات مختلف آن بهره برمند گردند.

جلائیان نیز ضمن خیر مقدم به فرماندار و هیئت همراه گزارش مختصری از فعالیتهای صورت پذیرفته از زمان انتصاب خود ارائه نموده و خواستار ارائه رهنمودهای سازنده توسط مسئولان امر شدند.

لازم به توضیح است در پایان نشست و بازدید مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی با اهداء لوح تقدیر از زحمات فرماندار تهران در خصوص هماهنگی های صورت گرفته در خصوص پویش نذر ماسک تشکر و قدردانی نمود.

در این نشست و بازدید که به مدت 2 ساعت به طول انجامید؛ فیروزی مشاور و مدیر حوزه فرماندار ، امیدی مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت راه و شهرسازی، نیل آبکن معاون پشتیبانی و ملک نیا معاون ورزشی مجموعه نیز حضور داشتند.