دو شنبه 24 شهریور بازدید جلائیان و معاونین مجموعه از بخش معارف جنگ ستاد فرماندهی هوانیروز  
   
  به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی؛ امروز دوشنبه 24 شهریور 1399 و پیرو هماهنگی های بعمل آمده جلائیان به همراه معاونین مجموعه از ستاد فرماندهی هوانیروز بازدید بعمل آوردند.

در ابتدا نشستی با سرهنگ خلبان کریم زاده مدیر معارف جنگ هوانیروز صورت پذیرفت و کریم زاده با بیان خاطراتی از ایام دفاع مقدس یاد و خاطره آن دوران را زنده نمود که بخش اعظم آن مربوط به رشادتهای دلاور مرد هوانیروز شهید سرلشکر خلبان علی‌اکبر قربان شیرودی بود.

پس از آن حاضرین از موزه جنگ هوانیروز بازدید نموده که در طی بازدید سرهنگ کریم زاده توضیحاتی در خصوص عملیات های غیور مردان این نیرو و نقش پر رنگ آنان در طی هشت سال دفاع مقدس، توضیحات مبسوطی را بیان نمودند.

در پایان مقرر شد در ایام آتی ماکت هلی کوپتر کبری بهمراه تندیس شهید شیرودی توسط کارشناسان مربوطه در هوانیروز طراحی و ساخته شده و در ورودی درب اصلی مجموعه که به نام آن شهید بزرگوار مزین است نصب گردیده تا بیش از پیش یاد و خاطره دلاوری های این خلبان شهید در اذهان مردم فهیم کشورمان تجلی یابد.

در خاتمه حاضرین بر سر مزار شهید گمنام دفاع مقدس حاضر و قرائت فاتحه نمودند.

شایان ذکر است جلسه مذکور در راستای پیگیری مصوبات نشست و بازدید روز چهار شنبه 5 شهریور 1399 که در دفتر مدیریت مجموعه ورزشی شهید شیرودی انجام شده بود برگزار گردید.

در این نشست و بازدید سرهنگ مهرآذین و سرگرد احمدی از مسئولین هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ، نیل آبکن معاون پشتیبانی ، ملک نیا معاون ورزشی و مطلق راد مسئول روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز حضور داشتند.