سه شنبه 12 شهریور جلسه ای با حضور رؤسای فدراسیون های پرورش اندام ، شنا و نابینایان در دفتر کابلی برگزار شد  
   
  نحوه نگهداری ساختمان های شماره 1 و 2 فدراسیون های ورزشی مستقر بررسی شد

با حضور رؤسای 3 فدراسیون و نمایندگان فدراسیون های مستقر صورت گرفت؛

رؤسای 3 فدراسیون مستقر در مجموعه ورزشی شهید شیرودی به اتفاق نمایندگان فدراسیون های مستقر با حضور در دفتر مدیریت با کابلی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی، صبح امروز سه شنبه 12 شهریورماه 1398 دیداری با حضور معاونین و مدیران مجموعه و نماینده فدراسیونهای ورزشی مستقر در مجموعه ورزشی شهید شیرودی با توفیق کابلی برگزار شد.

در ابتدای این نشست کابلی ضمن خوش آمد گویی به عزیزان و آرزوی صحت و سلامتی روز افزون در خصوص نحوه نگهداری ساختمان دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی مستقر توضیحات جامعی را خدمت حاضران ارائه نمود.

کابلی مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی در خصوص بازدید پرسنل سازمان آتش نشانی در سال گذشته و لزوم تعبیه مکانیزم اطفای حریق و ایمن سازی سیم کشی برق و ایضاً مشکلات مربوط به سیستم آب و فاضلاب به جهت قدمت سازه صدر الاشاره نیز مواردی را خدمت حاضران در جلسه ارائه نمود.

در ادامه جلسه پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن تشکر و قدردانی از کابلی و همه عزیزان زحمتکش در مجموعه ورزشی شهید شیرودی و سپاس از عزم و تلاشی که مدیریت مجموعه جهت ساماندهی و رفع مشکلات ساختمان های شماره 1 و 2 در پیش گرفته اند ، در خصوص برنامه های فدراسیون که برای نمازخانه و همچنین رفع مشکلات پیرامون ساختمان دفتر امور مشترک تدارک و تهیه دیده بودند و اینکه برنامه های مربوطه به دلایل مختلف به سرانجام نرسید توضیحات مفصلی را ارائه نمودند و در پایان قول مساعدت و همکاری را با مدیریت و مجموعه دادند.

مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان نیز ضمن عرض ادب و سلام افزودند خانه دوم ما ساختمانی است که در آن داریم کار خود را به صورت روزانه انجام می دهیم و خیلی احتیاج هست که یک مدیریت واحد داشته باشد و همگی آمادگی داریم از همه نظر مجموعه را کمک کرده تا مشکلات عدیده این ساختمان را حل کنیم.

در پایان جلسه رضانی رئیس فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو نیز در خصوص مشکلاتی که در ساختمان شماره 1 یا همان ساختمان معروف به دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی با آن سر و کار دارند توضیحات مبسوطی ارائه نموده و ایشان نیز همانند دیگر حاضران جلسه قول مساعد دادند در جهت رفع مشکلات گامها و همکاری های صمیمانه را انجام دهند.

در پایان مقرر گردید فدراسیون های ورزشی مستقر در ساختمان دفتر امور مشترک جهت نگهداری ، نظافت و رفع آلودگی ها و ایمنی نسبت به انجام موارد زیر اقدام نمایند.

1-انتخاب هیئت 5 نفره جهت بررسی و رفع مشکلات
2-حضور نماینده ، ناظر (مجموعه ورزشی شهید شیرودی) در جلسه هیأت فوق
3-مقرر گردید اولین جلسه هیأت فوق ذکر مورخ 30/6/98 ساعت 10 صبح در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار گردد.
4-فدراسیون های زورخانه ای ، رزمی به جهت استقرار در ساختمان شماره 2 مجموعه نیز توافق کردند موارد فوق را با تشریک مساعی انجام دهند.

در این جلسه که به مدت 2 ساعت به طول انجامید سجادی نماینده فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای ، پارسا نماینده فدراسیون تیروکمان ، پویان نماینده فدراسیون ورزش های رزمی ، باقری معاون پشتیبانی ، آذرخوش معاون ورزشی ، زارع نیا مسئول امور اداری و تدارکات ، رضایی مسئول دفتر فنی ، طهرانچیان سرپرست امور حقوقی و مطلق راد مسئول روابط عمومی مجموعه نیز حضور داشتند.