یک شنبه 08 تیر اهتمام ویژه دولت به تکمیل پروژه‌های حوزه ورزش گیلان  
   
  استاندار گیلان به اقدامات موثر دولت تدبیر و امید برای تکمیل پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان و بهره‌برداری از آنها اشاره کرد و گفت: حفظ ، توسعه و تقویت جایگاه ورزش گیلان و حمایت از ورزش‌های قهرمانی و همگانی، پیوسته مورد تأکید است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع عصر شنبه در دیدار حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ، با اشاره به اینکه گیلان به سبب پیشینه قوی در عرصه ورزش قهرمانی از جمله استان‌های بنام در این حوزه است، اظهارکرد: در عرصه بین المللی نیز مصداق‌های زیادی از ورزشکاران گیلانی وجود دارد که برای کشور ، مایه مباهات و افتخار هستند.

وی به وجود اهتمام جدی در مجموعه مدیریتی استان برای حفظ، توسعه و تقویت جایگاه ورزش گیلان و حمایت از ورزش‌های قهرمانی و همگانی اشاره و خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های ورزشی موجود از قدمت بالایی برخوردار است که متناسب با علاقمندان به ورزش خصوصاً تیم‌های گیلانی در لیگ های مختلف ورزشی کشور نیست.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اقدامات موثر دولت یازدهم و دوازدهم در تکمیل پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان و بهره‌برداری از آنها ادامه داد: باتوجه به تصریح قانونی؛ منابع اعتباری بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام موجود که بسیاری از آنها دارای پیشرفت بیش از ۶۵ درصد بوده و قابل بهره‌برداری در نیمه اول سال ۱۴۰۰ هستند، متمرکز است.

وی با بیان اینکه در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی نیازمند تزریق منابع ملی نیز هستیم، گفت: تلاش‌ها بر این است تا با تخصیص اعتبارات موجود و پیگیری نقدینگی، پروژه‌های در دست اجرای حوزه ورزش را حمایت و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

زارع به بازدیدهای خود از ورزشگاه تختی بندرانزلی اشاره و اضافه کرد: بهینه‌سازی این ورزشگاه مطابق با استانداردهای روز مورد انتظار جدی علاقمندان به رشته ورزشی فوتبال خصوصاً تیم ملوان بندرانزلی است.

همچنین حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز با اشاره به اینکه شتاب در اتمام پروژه‌های در دست اجرای شرکت توسعه را با جدیت دنبال می‌کنیم، گفت: باتوجه به تأمین بخش قابل توجهی از اعتبارهای مورد نیاز، امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم شاهد اتمام عملیات بهینه‌سازی ورزشگاه تختی بندرانزلی باشیم.

همچنین در این دیدار احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی نیز بر لزوم تکمیل و بهره‌برداری از پروژه ورزشگاه تختی این شهرستان که از خواسته‌های هواداران تیم ملوان است، تأکید کرد.