سه شنبه 13 آذر بررسی طرح جامع مجموعه ورزشی شهید شیرودی در دفتر مدیریت مجموعه  
   
  با حضور فتح اللهی و مشاورین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور

بررسی طرح جامع مجموعه ورزشی شهید شیرودی با حضور معاون مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه و مشاورین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در دفتر مدیریت مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ؛ امروز سه شنبه مورخ 13 آذرماه 1397 جلسه ای با حضور فتح اللهی معاون مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ، محتاج مشاورعالی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و کابلی مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی در دفتر مدیریت مجموعه برگزار شد.

در ابتدا جلسه کابلی در خصوص طرح های دیده نشده در برنامه های مشاوران اشاره نمود و مواردی که بهره برداران می توانند به آنها اشاره کنند تا در نهایت به تصویب نهایی توسط مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برسد و در خصوص طرح جامع و طرح هایی که قابل اجرا هستند تصمیم گیری نهایی با ایشان می باشد.

محتاج مشاور عالی مدیرعامل ، تشکر و قدردانی از کابلی که طی 2 ماه حضور پیگیری های خود را ادامه داده ، ضمن خیر مقدم به حاضرین این جلسه را مبارک دانسته و آرزو نمود در پایان جلسه بتوانیم گزارشی جامع به مهندس کریمی ارائه نمائیم.

وی در ادمه گفت یکی از دغدغه های مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مجموعه ورزشی شهید شیرودی است و خود ایشان شخصاً پیگیر موضوعات مربوط به مجموعه بوده و بنده را مامور بررسی نتیجه کار مشاورین قرارداده است و اینجانب هم خوشحالم بابت فعالیت آنها ، کمی سردرگمم که چرا پیگیری های مربوطه سروسامان پیدا نمی کند و ایشان در خصوص خاطرات خود از مجموعه ورزشی شهید شیرودی (امجدیه سابق) صحبتهایی را ارائه و ابراز داشتند اینجا فرا استانی و متعلق به فرهنگ و تاریخ ایران می باشد.

در خصوص مطالعات و بررسی های صورت گرفته از سال 1382 تاکنون و اینکه پیشنهاد شده بخشی از مجموعه به دو صورت باغ فوتبال ایران و یا موزه ورزش کشور مورد بهره برداری قرار گیرد.

از مشاورین مربوطه خواهش دارم تا طرحی را ارائه کنند که آن طرح عملی شده و بتوان اجرا نمود.

سرکار خانم دادجو مدیرعامل شرکت ماندگار ابراز داشتند از ما درخواست نمودند طرحی را آماده کرده تا سالن های داخل مجموعه ورزشی کبگانیان به داخل مجموعه شهید شیرودی انتقال یافته و به صورت مجزا طرح های خود را که همگی به صورت کاملاً ورزشی خواهد بود در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان ارائه نمائیم.

در ادامه مهندس بهرامی نماینده شرکت ماهر و همکاران افزود شرکت ما در دو بخش آسیب شناسی و مهندسی نمودن مجموعه در حال بررسی و نگارش طرح های مربوطه است و همه ما به دنبال ساماندهی مواردی هستیم تا این طرح در برخی موضوعات ، اصلاح شده و بتوان با اجرای آن به ورزش کشور کمک نمود.

در این جلسه نماینده شرکت هنربان نیز شرکت داشتند. سلطانی اظهار داشت قبل از اینکه طرح جامع تهیه شود باید یک طرح هویتی اجرا گردد و ما این کار را تحت عنوان خانه ورزشکاران ایران به شرکت توسعه ارائه داده و منتظر دستور هستیم تا آنرا به اجرا در بیاوریم.

در خاتمه آقای محتاج فرمودند مهندسین مشاوری که طرح را ارائه می کنند ، نقطه نظرات خود را نیز به کارفرما ارائه دهند تا بتوانیم با جمع بندی جامع بصورت تخصصی تر موارد را به مدیرعامل شرکت توسعه جهت بررسی و تأئید نهایی ایشان ارائه کنیم.

در این جلسه فتح اللهی معاون مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و قدردانی ویژه از کابلی بابت پیگیری های مجدانه خود در خصوص طرح های قابل اجرا ، علی الخصوص طرح جامع مجموعه ورزشی شهید شیرودی بحث های مطرح شده را بسیار خوب ارزیابی نمود و سوالات تخصصی متعددی را از مهندسین مشاور حاضر در جلسه پرسید و هرکدام نیز جواب های مربوطه را ارئه نمودند.

در این جلسه به مدت 3 ساعت به طول انجامید باقری معاون پشتیبانی ، آذرخوش معاون ورزشی ، مهندس تاج بخش کارشناس فنی و مهندسی ، رضایی مسئول دفتر فنی و مطلق راد مسئول روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز حضور داشتند.