یک شنبه 21 دی دیدار و گفتگو تیشه گران با جلائیان در خصوص ورزش ناشنوایان  
   
  به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی؛ امروز یکشنبه 21 دی ماه، تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان با حضور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی با جلائیان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار تیشه گران در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، گفت : سردار سلیمانی اسوه صبر و استقامت بود و برای همیشه در یاد همه ما ایرانیان خواهد ماند و اظهار داشت : خیلی خوشحال هستیم که روحیه جوانمردی و حماسی در بین ورزشکاران ما وجود دارد و امیدواریم با دعای خیر مردم عزیزمان ، همه ورزشکاران به ویژه ورزشکاران عزیز ناشنوا بتوانند در مسابقات پیش رو موفق و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

در ادامه جلائیان نیز نسبت به آمادگی کامل مجموعه در خصوص همکاری های دوجانبه با فدراسیون ناشنوایان مطالبی را بیان نمود و ابراز امیدواری کرد که ان شاء الله ورزشکاران این رشته بتوانند در مسابقات پیش رو پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورند.

در پایان رئیس فدراسیون ناشنوایان از همکاری ها و مساعدت مدیریت و پرسنل مجموعه بابت در اختیار قراردادن زمین چمن طبیعی شماره 2 جهت برپایی اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ناشنوایان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا (انتخابی المپیک 2021) تشکر و قدردانی نمود.

لازم به توضیح است که اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از تاریخ 20 دی لغایت 27 دی 99 در دو نوبت صبح و بعدازظهر در زمین چمن طبیعی شماره 2 مجموعه شهید شیرودی برگزار می گردد.

در این نشست صمیمانه ملک نیا معاون ورزشی مجموعه نیز حضور داشت.