دو شنبه 21 اسفند کلاس آموزش خبرنویسی با حضور روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی  
   
  ناظمی: در تلاش برای ارتقاءجایگاه روابط عمومی ها هستیم

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، پاسخگویی به هنگام را موثرترین راه رسیدن به آرامش مجموعه دانست و افزود: شناسایی دقیق مشکل، عدم رفتار متناقض، پاسخگویی به موقع و پذیرفتن اشتباه در مواردی که خطایی سر زده است، می تواند جو ایجاد شده را هر چه سریع تر به ثبات برساند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کلاس آموزشی خبرنویسی پیشرفته( بهره گیری از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی) با مدرسی مازیار ناظمی و با حضور روابط عمومی فدراسیون های ورزشی به میزبانی فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

در این کلاس آموزشی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، تلاش برای بالابردن جایگاه روابط عمومی ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: حقوق پائین و کم توجهی برخی ازمسئولین به این حوزه مهم باعث شده تا روابط عمومی ها جایگاه واقعی خود را نداشته باشند که در تلاشیم با همت همکاران در فدراسیون ها به شأن مورد نظر دست یابیم.

مازیار ناظمی یکی ازاتفاقات مثبت در این حوزه را، حضور در شورای برون مرزی دانست و افزود: در آئین نامه جدید این شورا، روابط عمومی عضو ثابت و دارای حق رأی است که این می تواند دراعزام خبرنگاران به رویدادهای برون مرزی موثر باشد و به نوعی با برقراری عدالت نسبی به اهداف خود نزدیک تر شود.

وی با اشاره به رتبه بالای وزارت ورزش و جوانان به عنوان دستگاه موفق و فعال در برگزاری جشن های انقلاب، اذعان داشت: با کمک روابط عمومی فدراسیون های ورزشی کارهای بزرگی در دهه مبارک فجرانجام دادیم که با تشکیل ستاد فجر چهلم در تلاشیم در بخش کمیته اطلاع رسانی وفرهنگی اقدامات موثری انجام دهیم تا رویدادهای ورزشی که به همین مناسبت برگزار می شود با سبکی متفاوت، مخاطب محور و کیفی همراه باشد.

ناظمی پاسخگویی به هنگام را موثرترین راه رسیدن به آرامش مجموعه دانست و افزود: شناسایی دقیق مشکل، عدم رفتارمتناقض، پاسخگویی به موقع و پذیرفتن اشتباه در مواردی که خطایی سر زده است، می تواند جو ایجاد شده را هر چه سریع تر به ثبات برساند.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به شبکه های اجتماعی و نقش آن در زندگی روزانه، در خصوص هویت این شبکه ها، اشتراک گذاری و یادگیری، سازماندهی، لینک دهی، باز انتشار اخبار، افکار سنجی و... مواردی را بیان کرد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پایان، کار روابط عمومی را دشوار عنوان کرد و گفت: کم کاری و یا کوتاهی در این کار به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. از همه همکاران روابط عمومی فدراسیون ها می خواهم از داشته های هم استفاده کنیم تا مجموعه ورزش کشور به اهداف خود نزدیک تر شود.