جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
پنج شنبه 04 آذر
مراسم اختتامیه رقابت‌های کشتی نظامیان جهان در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد
با حضور سردار اشتری، مهندس علیرضا عاصم یوسفی و دکتر علی نژاد/


مراسم اختتامیه رقابت‌های کشتی نظامیان جهان در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد
با حضور سردار اشتری، مهندس علیرضا عاصم یوسفی و دکتر علی نژاد/

سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی نظامیان جهان (سیزم) در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی نظامیان جهان که از صبح روز شنبه 29 ابانماه، در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده بود، امروز با مراسم اختتامیه به پایان رسید.

در این رویداد بزرگ بین المللی ( ۳۰۰ نفر از نظامیان جهان) شرکت کردند. این مسابقات به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی و در قالب کشتی آزاد و فرنگی به ترتیب در اوزان ۵۷ تا ۱۲۵ و ۵۵ تا ۱۳۰ برگزار شد؛ تیم ایران در قالب ۳۶ نفر در این مسابقات شرکت نمود.

در رقابت های کشتی آزاد و در پایان نمایندگان کشورمان با کسب 4 مدال طلا، 4 مدال نقره و 2 مدال برنز بعنوان نایب قهرمانی دست یافتند. در این رقابت ها تیم روسیه با 215 امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت، تیم کشورمان با 210 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم ارمنستان با 140 امتیاز بعنوان سوم رسید. در پایان مسابقات کشتی فرنگی نیز تیم ایران با کسب چهار مدال طلا، ۲ نقره، چهار برنز و ۲۰۰ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و روسیه با ۱۹۷ امتیاز نایب قهرمان شد.

در مراسم اختتامیه این رقابتها که صبح امروز پنج شنبه 4 آبانماه، در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مهندس عاصم یوسفی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، دکتر علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی، سردار نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، سردار رضایی جانشین ناجا، سردار شرفی جانشین هماهنگ کننده ناجا، سردار جان نثار معاون تربیت وآموزش ناجا به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان نظامی در جایگاه ویژه حضور داشتند.

گفتنی است به دستور دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و تاکید و پیگیری های مهندس علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور کمتر از یکماه، سالن ۱۲ هزارنفری با تلاش های معاونت فنی و مهندسی و معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه شرکت و مدیریت مجموعه ورزشی آزادی و زحمات کارکنان مربوطه، آماده میزبانی از این مسابقات مهم در سال جاری گردید.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved