جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
شنبه 28 آبان
دو میلیون مترمربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم احداث شد
وزیر ورزش و جوانان:


دو میلیون مترمربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم احداث شد
وزیر ورزش و جوانان:

وزیر ورزش و جوانان گفت: طی یک سال فعالیت دولت مردمی سیزدهم با اتمام یک هزار طرح عمرانی نیمه تمام دو میلیون متر مربع فضای ورزشی احداث شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به نقل از ایرنا، دکتر سید حمید سجادی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی روسای فدراسیون‌های ورزشی در جزیره کیش اظهار کرد: سال گذشته دولت سیزدهم بیش از پنج هزار و ۲۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی را تحویل گرفت و در این مدت یک هزار مورد آن را با هزینه اعتبارات از محل های مختلف به بهره رسانده است.

وی با بیان اینکه با تکمیل این طرح ها و اضافه شدن ۲ میلیون متر مربع زیرساخت های ورزشی در برخی شهرستان های کم تر توسعه یافته بهبود پیدا کرده است افزود: تا میان سال نیز تلاش می شود برخی طرح های نیمه تمام دیگر نیز به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص حمایت دولت از ورزش بانوان نیز گفت: ورزش بانوان در سطح ورزش آقایان با مهارت آموزی و توانمند سازی به استقلال و خودکفای به ویژه در حوزه های داوری، مربیگری و آنالیز مسائل فنی و امکان تربیت مدیر، داور و قهرمان ارتقا پیدا می کند.

وی با بیان این که بر اساس شاخص‌های تعریف شده در مدال آوری ورزشکاران، رشد ۱۰۰ درصدی داشتیم، افزود: با قضاوت نزدیک به ۱۵۰ رویداد بین المللی و دارای بیش از ۴۰ مورد ورزشکار لژونر در رشته‌های مختلف ورزشی"هندبال، والیبال و فوتبال" بانوان نقش آفرینی می‌کنند.

دکتر سید حمید سجادی از ایجاد ساختار جدید در بدنه وزارت با عنوان معاون ورزش بانوان خبر داد و یاد آور شد: قبل از دولت سیزدهم یک مشاور به عنوان مسوول ورزش بانون این مسوولیت را بر عهده داشته اما با نگاه دولت سیزدهم هم اکنون تمامی اداره کل های استان ها از معاونت بانوان برخوردار شده اند.

همزمان با سفر وزیر ورزش به جزیره کیش ۲ فدراسیون ورزش‌های بادبانی و دریایی و ساحلی تشکیل و قرار شد این ۲ فدراسیون در جزیره کیش مستقر شود، همچنین در حاشیه این گردهمایی آیین نامه جدید هیات های ورزشی استان ها با دستور وزیر ورزش و جوانان به ادارات کل ابلاغ شد.

استقلال هیات های ورزشی جزیره کیش و اعطای رای به آنها در انتخابات مجامع فدراسیون های ورزشی کشور از دیگر مواردی بود که این گردهمایی در خصوص آن تصمیم گیری و نهایی شد.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved