چهار شنبه 15 دی نشست و بازدید هدایتی از مجموعه ورزشی شهید شیرودی  
   
  پیگیری های جلائیان و حضور ذیحساب عمرانی؛

ذیحساب طرح های عمرانی شرکت توسعه در دفتر مدیریت مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی حضور بهمرساند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ، صبح امروز چهارشنبه 15 دی ماه 1400 ، هدایتی ذیحساب طرح های عمرانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در دفتر جلائیان مدیرمجموعه ورزشی شهید شیرودی حضور یافت.

هدایتی ذیحساب طرح های عمرانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ابراز داشت امیدوارم بتوانیم با همکاری های فی مابین در حفظ و نگهداری از اماکن ورزشی که جزیی از سرمایه های ملی کشورهست هرچه بیشتر تلاش نمائیم.

در ادامه جلائیان مدیرمجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ضمن تشکر و قدردانی از حضور ایشان در مجموعه ابراز امیدواری نمود که ان شاء الله با همکاری های فی مابین محیطی شاد و مفرح را برای ورزشکاران و مراجعین عزیزمان فراهم آوریم.

در ادامه هدایتی در خصوص وضعیت پیمانکاران فضای سبز و تأسیسات مجموعه نیز به نکات مهمی اشاره و از پیگیری مجموعه بابت تعیین تکلیف این پیمانکاران و نیروهایی که شبانه روز در تلاش هستند تشکر و قدردانی نمود.
پس از نشست صمیمانه مذکور هدایتی با همراهی جلائیان به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی مجموعه از برخی اماکن دیدن نمود.

در این بازدید مدیرمجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی نیز در خصوص آخرین درخواستها ، پیشنهادات و برنامه هایی که قرار است در مجموعه انجام شود نیز نکات متعددی را مطرح نمود.

شایان ذکر است گودرزی و اکبری معاونین ذیحسابی ، نیل آبکن معاون پشتیبانی ، عبدالی سرپرست معاونت ورزشی و سهرابی مسئول دفتر فنی مجموعه نیز حضور داشتند.