سه شنبه 29 آذر برگزاری مراسم کمک های مومنانه به مناسبت شب یلدا /  
   
  به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ، پیش از ظهر امروز سه شنبه 29 آذر ماه همزمان با نزدیک شدن به شب یلدا مراسم اهدای کمک های مومنانه با حضور سرهنگ وحید تیموری فرمانده سازمان بسیج ادارات ، علیزاده نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ ، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسولله (ص) و جمعی از مدیران و خیرین در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی برگزار شد .
بر اساس این گزارش در این مراسم 10000 بسته کمک برای اهدا به نیازمندان تهیه و اهدا شد .
مهدی همتی ، مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا اظهار داشت :این اقدامات در راستای فرهنگ فاطمی و ترویج آن هرساله در مناسبت های مختلف برگزار می شود امروز هم به همت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برگزار شد.
سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در این رابطه گفت : چند سالی است که در کشور این اقدام به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است . اکثر دستگاه های خدمت رسان در این امر دخیل هستند . خوشبختانه امسال هم توفیقی داشتیم تا در شب یلدا بسته های مخصوص شب یلدا را تهیه و در سراسر کشور توزیع کنیم . در این رابطه بالغ بر یک میلیون بسته با ارزش ریالی حداقل 600 هزار تومان و حداکثر یک میلیون و پانصد هزار تومان تهیه شده و در سراسر کشور توزیع خواهد شد .