دو شنبه 20 فروردین جشن بزرگ روزه اولی‌ها در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد  
   
  جشن بزرگ روزه اولی‌ها با حضور صدها دختر و پسر روزه اولی به میزبانی سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، عصر امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ و در اخرین روزهای ماه مبارک رمضان جشن بزرگ روزه اولی‌ها با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و احمد قیومی فرماندار تهران و صدها دختر و پسر روزه اولی درسالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

این جشن بزرگ در ادامه پویش روزه اولی‌ها برگزار شد و مهمان ویژه آن جمعی از نوجوانان تهرانی بودند که امسال برای نخستین بار توفیق انجام فریضه الهی و عبادت پروردگار در ماه رمضان را پیدا کرده‌ بودند.

ابتدای آغاز این مراسم پس از تلاوت آیات قرآن کریم، اجرای گروه سرود احسان بود که اعضای آن بالای سن آمدند و به اجرا سرود پرداختند.

در ادامه احسان مهدی و حامد مدرسی به بالای سن آمدند و با همخوانی فرشته‌های روزه اولی‌ها به اجرا پرداختند. همچنین از دیگر برنامه‌های جشن بزرگ روزه اولی‌ها اجرای محمد حسین پویانفر، محسن عراقی و عبدالرضا هلالی با همخوانی فرشتگان سپید پوش روزه اولی بود که شعر دختر ایران را خواندند.

پویش روزه اولی‌ها با هدف تشویق و ترغیب نوجوانان دختر و پسر به انجام فریضه الهی و روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان نخستین بار در سال ۱۴۰۲ با تولید نماهنگ روزه اولی‌ها آغاز و در استان‌های مختلف به صورت ویژه برگزار شد.