شنبه, 08 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 27, 2024
چهار شنبه 27 دی
داورزنی در نشست مشترک هیات ورزشی ایران با مسئولین ورزش عراق؛
بعد از شش سال همکاری ایران و عراق در عرصه ورزش اجرایی شد

داورزنی در نشست مشترک هیات ورزشی ایران با مسئولین ورزش عراق؛
بعد از شش سال همکاری ایران و عراق در عرصه ورزش اجرایی شد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: پس از شش سال که از اولین دیدار رسمی مقامات عالی ورزش ایران و عراق می گذرد بالاخره تفاهم نامه همکاری دو کشور در عرصه ورزش محقق شد و جنبه اجرایی گرفت .

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمدرضا داورزنی در نشست مشترک هیات ورزشی ایران با دکتر حسن مشاور وزیر ورزش و جوانان عراق و هیات ورزشی این کشور که پیش از ظهر امروز در هتل داماس کربلا برگزار شد ، اظهار داشت : پس از شش سال که از اولین دیدار رسمی مقامات عالی ورزش ایران و عراق می گذرد بالاخره تفاهم نامه همکاری دو کشور در عرصه ورزش محقق شد و جنبه اجرایی گرفت .

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت : در این تفاهم نامه دو طرف موظف می شوند که در زمینه های کمپ های مشترک ، شرکت در تورنمنت های یکدیگر و تبادل مربی همکاری کنند.
داورزنی تصریح کرد: در خیلی از رشته های ورزشی ایران در آسیا حرف اول را می زند و در برخی از رشته ها نیز در جهان مطرح است که این آمادگی وجود دارد با انتقال دانش و تجربه به ورزش عراق کمک کنیم.
دکتر حسن مشاور وزیر ورزش و جوانان عراق نیز با خوش آمدگویی به هیات ورزشی ایران از تفاهم نامه همکاری با کشورمان در عرصه ورزش ابراز خرسندی کرد و با اشاره به توفیقات ورزش ایران در آسیا و جهان این تفاهم نامه را به سود دو کشور دانست .
پس از این نشست روسای فدراسیون های دو کشور در نشست مشترک و جداگانه حضور پیدا کردند .
عصر امروز تفاهم نامه نهائی بین ورزش ایران و عراق منعقد می شود.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved