جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
پنج شنبه 01 تیر
بیانیه وزارت ورزش وجوانان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس
وزارت ورزش و جوانان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس، بیانیه ای صادر کرد

بیانیه وزارت ورزش وجوانان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان متن بیانیه به شرح ذیل است:

بســمه تعـالی

بیانیه وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی قدس

امام خمینی قدس سره الشریف « اسراییل یک غده سرطانی است و باید از روی زمین محو گردد »

قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان نماد همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و جلوه ای از مقاومت مسلمانان و مستضعفان جهان با استکبار جهانی محسوب می شود.

جامعه ورزش کشور؛ مبارزه، مقاومت و ایستادگی اسلامی را حق مشروع و قانونی فلسطینیان در دفاع از آب و خاک خود دانسته و این را تنها راه پیروزی مردم مظلوم و بی گناه فلسطین علیه صهیونیست می داند.

میادین ورزشی از عرصه هایی هستند که ورزشکاران با تلاش و پشتکار خود، ارزش های خود و ایران اسلامی را به نمایش می گذارند و اوج آن هنگامی است که ورزشکاران قهرمان به خاطر ارزش فتوت و جوانمردی، دفاع از مظلوم و ایستادگی مقابل ظلم از مدال و قهرمانی شان می گذرند. این اقدام ورزشکار، حرکتی بی نظیر و ماندگار در انسجام و همگرایی امت اسلامی و سایر ملت های آزادی خواه جهان در دفاع از قدس شریف و آرمان های به حق ملت مظلوم فلسطین در مقابل کفر و استکبار جهان است.

جامعه ورزش کشور، ضمن حمایت و ارج نهادن به کار ارزشمند این قهرمانان، ضرورت رعایت از حقوق قانونی مردم فلسطین را در اقصی نقاط گیتی به عنوان نمادی از مقابله با ظلم و اشغالگری و تبعیض نژادی صهیونیستی تأکید و تثبیت نموده است و این بار نیز همچون سال های گذشته با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس همپای ملت شریف ایران با پرچم حمایت از فلسطین به نوای فطرت انسانی خویش لبیک گفته و پاسخی شایسته به فراخوان مقام عظمای ولایت خواهد داد.

و من الله توفیق
وزارت ورزش و جوانان


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved