جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
چهار شنبه 24 آبان
فوتبال باشگاهی پیشکسوتان
استقلال و راه آهن در فینال

فوتبال باشگاهی پیشکسوتان
استقلال و راه آهن در فینال

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ؛ دومین دوره مسابقات فوتبال باشگاهی پیشکسوتان جام شهدای انقلاب اسلامی و بزرگان فوتبال با برگزاری دو دیدار مرحله نیمه نهایی فینالیست های خود را شناخت.
در این مسابقات که در رده سنی پنجاه، پنجاه و پنج و شصت سال در زمین چمن مجموعه شهید شیرودی برگزاری می شود ابتدا تیم های وحدت و راه آهن به مصاف هم رفتند و سپس استقلال و بانک ملی با هم مصاف داشتند.
پیش از آغاز این دو دیدار یاد و خاطره درگذشتگان زلزله غرب کشور گرامی داشته شد . این در حالی بود که از ساعات اولیه صبح سه شنبه مجموعه شهید شیرودی پذیرای جمع کثیری از بزرگان و اهالی ورزش بود که با کمک های نقدی و غیر نقدی خود به یاری هموطنان زلزله زده شتافته بودند.
در دو بازی برگزار شده نتایج زیر به دست آمد تا به این ترتیب استقلال و راه آهن راهی فینال شوند و بانک ملی و وحدت برگزار کننده بازی رده بندی برای کسب مقام سوم باشند. برنامه مسابقات نهایی و رده بندی متعاقبا از سوی کمیته برگزاری مسابقات اعلام خواهد شد.

نتایج مرحله نیمه نهایی

راه آهن ۵- وحدت صفر

گل:ایوب سلیمی مقدم دو گل، منوچهر طاهرخانی، پرویز میرزایی و یوسف حاج محمد برای راه آهن

استقلال ۳- بانک ملی صفر
گل: بهروز پرورشخواه دو گل و ناصر شهسواری برای استقلال

داوران :مهدی هنروری ، امیر لامعی و ولی امجدی

در این روز فرصتی دست داد تا از پیشکسوتانی چون اصغر تقی بیک، محمد اسحاق زاده، علی کرم سوری ، اکبرعزیزی ، احمد میرزاییان تقدیر شود.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved