شنبه, 08 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 27, 2024
چهار شنبه 01 بهمن
مراسم کلنگ زنی و شروع انتقال سالن سنگ نوردی داوودی
با حضور دکتر توانگر، زارعی و جلائیان صورت گرفت؛

مراسم کلنگ زنی و شروع انتقال سالن سنگ نوردی داوودی
با حضور دکتر توانگر، زارعی و جلائیان صورت گرفت؛

پروژه انتقال سالن سنگ نوردی داوودی از مجموعه ورزشی شهید شیرودی به مجموعه ورزشی شهید کبکانیان آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی؛ امروز چهارشنبه 1 بهمن ماه 1399 ، زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با حضور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی با جلائیان مدیرمجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار زارعی ضمن تشکر و قدردانی از مساعدتهای و حمایتهای مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و همچنین همکاریهای صمیمانه جلائیان مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی در خصوص سالن سنگ نوردی زنده یاد محمد داوودی و انتقال آن به مجموعه ورزشی کبکانیان و همچنین بررسی وضعیت کلی ورزش کوهنوردی در سطح کشور و اقدامات آتی نکاتی را مطرح نمود.

در ادامه جلائیان مدیرمجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی نیز ضمن خوش آمد گویی به ایشان در خصوص مراسم شروع عملیات انتقال سالن سنگ نوردی داوودی از مجموعه ورزشی شهید شیرودی به مجموعه ورزشی شهید کبکانیان و اشاره به این نکته که مجموعه همه تلاش خود را در خصوص این انتقال انجام خواهد داد ابراز امیداوری نمود تا ان شاء الله ورزشکاران رشته پر طرفدار کوهنوردی بتوانند در قلب پایتخت استفاده بهینه را از این رشته مفرح ببرند.

در این مراسم دکتر توانگر نماینده مجلس شورای اسلامی در استان تهران ، ملک نیا معاون ورزشی ، عباسی مسئول حراست ، طیبی مسئول مجموعه کبکانیان ، سهرابی مسئول فنی و طبیبی مسئول سالن سنگ نوری زنده یاد محمد داوودی مجموعه نیز حضور داشتند.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved