جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
شنبه 29 شهریور
ششمین جلسه شورای معاونین مجموعه باحضور جلائیان برگزار شد
با محوریت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛


ششمین جلسه شورای معاونین مجموعه باحضور جلائیان برگزار شد
با محوریت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

در ششمین جلسه شورای معاونین و مدیران مجموعه شیرودی در خصوص برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ، امروز شنبه 29 شهریورماه از ساعت 10 صبح، ششمین جلسه شورای معاونین و مدیران مجموعه با حضور جلائیان در خصوص مباحث مختلفی بحث و تبادل نظر شد.

مدیرمجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ضمن عرض خسته نباشید به همکاران در خصوص در پیش بودن هفته دفاع مقدس موضوعات جلسه را حول این ایام مبارک مطرح نمود.

ایشان در ادامه جلسه ضمن یادآوری رشادت های رزمندگان در ایام هشت سال دفاع مقدس و با اشاره به کلام حضرت امام خمینی (ره) که فرمود : نگذراید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روز مره خود به فراموشی سپرده شوند؛ از کلیه حاضرین خواست تا محیط مجموعه را به رنگ و بوی آن ایام خاطره انگیز مزین نمایند.

در همین راستا مقرر گردید یادمانهای جنگ ، تصاویر شهداء و دوران دفاع مقدس در مجموعه به نمایش درآمده و طی مراسمی از خانواده های شهداء و ایثارگران شاغل در مجموعه تقدیر و تشکر بعمل آید.

لازم به توضیح است در این جلسه که به مدت 2 ساعت به طول انجامید؛ نیل آبکن معاون پشتیبانی ، ملک نیا معاون ورزشی ، پیچگاه سرپرست امور اداری و تدارکات ، سهرابی مسئول دفتر فنی و مطلق راد مسئول روابط عمومی مجموعه نیز حضور داشتند.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved