جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
یک شنبه 21 مرداد
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان خبر داد:
کمک 68 میلیارد تومانی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیونها برای بازیهای آسیایی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان خبر داد:
کمک 68 میلیارد تومانی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیونها برای بازیهای آسیایی / کمک 5 میلیارد تومانی به هیات های ورزشی سراسر کشور

ژاله فرامرزیان گفت: از ابتدای امسال تاکنون وزارت ورزش و جوانان 68 میلیارد تومان در قالب کمک به برنامه های فدراسیون های ورزشی از جمله برای آماده سازی تیم ها و اردوهای تدارکاتی آنها جهت بازیهای آسیایی پرداخت کرده است.

ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه با تدابیر وزیر ورزش و جوانان و برنامهریزی های صورت گرفته توسط این معاونت و همراهی سایر بخش ها و مجموعه مدیریتی وزارتخانه و حمایت های دولت محترم ، از ابتدای امسال تاکنون وزارت ورزش و جوانان 68 میلیارد تومان در قالب کمک به برنامه های فدراسیون های ورزشی از جمله برای آماده سازی تیم ها و اردوهای تدارکاتی آنها جهت بازیهای آسیایی پرداخت کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : خدا را شکر در آستانه بازیهای آسیایی در شرایط اطمینان بخشی به لحاظ مالی هستیم و ان شاءالله مطابق پیش بینی و قولی که به فدراسیون ها داده ام تا اول شهریور هم 15 میلیارد تومان دیگر در قالب کمک های وزارت ورزش و جوانان به آنها پرداخت می شود.

فرامرزیان افزود : خوشبختانه با کمک دولت محترم و پیگیری های دکتر سلطانی فر ، اولین پرداخت هیات های ورزشی از محل 27 صدم درصد در همین هفته واریز خواهد شد.

وی گفت : پرداخت به هیات ها حدود 5 میلیارد خواهد بود و مبنای ما فهرست و معرفی هیات ها از سوی فدراسیون های ورزشی است و سرعت عمل بیشتر در این مورد بستگی به هماهنگی فدراسیون ها با وزارتخانه دارد.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved