شنبه 29 آبان پیام مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به مناسبت آغاز هفته بسیج  
   
  مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با صدور پیامی آغاز هفته بسیج را به بسیجیان مخلص و متعهد تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

هفته بسیج فرصتی است تا ضمن گرامی داشت یاد وخاطره بسیجیان جان بر کف، با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار این نهاد مردمی، تجدید میثاق نماییم.

با عنایت پروردگار متعال، شجره طیبه بسیج با توکل به نیروی لایزال الهی، امروزه درعرصه های مختلف علمی، اقتصادی، محرومیت زدایی، ورزشی، پزشکی و مبارزه با ویروس منحوس کرونا و همچنین دفاع از ارزش های والای انقلاب پیشتاز بوده و وظیفه ماست تا با ترویج و تبلیغ فرهنگ اصیل بسیج در راستای گسترش و تقویت روحیه ی ایثار و از خودگذشتگی، مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را هموار نماییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام)، فرا رسیدن هفته بسیج را به محضر مقام معظم رهبری، بسیجیان ایثارگر و ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه جامعه بسیج ورزشکاران، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال، سربلندی ایران اسلامی و توفیق خدمتگزاری برای همگان مسئلت می نمایم.

علیرضا عاصم یوسفی
۲۹ آبان ۱۴۰۰