شنبه, 06 مرداد, 1403
SATURDAY, July 27, 2024
چهار شنبه 19 اردیبهشت
حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه جام یونس شکوری در مجموعه ورزشی شهید شیرودی

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه جام یونس شکوری در مجموعه ورزشی شهید شیرودی
مراسم اختتامیه بیست وششمین دوره رقابت های فوتبال جام یونس شکوری با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، در این مراسم که سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و جمع کثیری از پیشکسوتان ورزش و فوتبال حضور داشتند، جام قهرمانی مسابقات جام یونس شکوری رده سنی ۷۰ سال به تیم شاهین توسط وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.

کیومرث هاشمی در حاشیه جام یونس شکوری اظهار کرد: این جام قدمت چندین ساله دارد و در گذشته هم در این جام حضور پیدا کردیم و وقتی هم که چمن برگزاری مسابقات بازسازی شد قول دادیم تا در رقابت‌های پایانی حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: وقتی در رده پیشکسوتان جام یونس شکوری برگزار می‌شود، کسانی هستند که در سال‌ها نه چندان دور خدمات خوبی برای فوتبال کشور داشتند. آمدیم خدا قوت بگوییم و بیشتر در جمع این عزیزان روحیه بگیریم. با این سن و سالی که دارند با روحیه خوب تمرین می‌کنند و این موضوع می‌تواند در جامعه پخش شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام زنده‌یاد یونس شکوری آذرماه سال گذشته با حضور ۱۰۶ تیم در هفت رده سنی بالای ۴٠، ۴۵، ۵٠، ۵۵، ۶٠، ۶۵ و ۷۰،۶۵ سال به بالا در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آغاز شد و امروز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، بکار خود پایان داد.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved