شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
پنج شنبه 31 شهریور
بازدید سرزده مهندس عاصم یوسفی از مجموعه ورزشی شهید شیرودی
به مناسبت برگزاری مسابقات قهرمانی راگبی غرب آسیا ما بین تیم های ملی ایران و قطر؛

بازدید سرزده مهندس عاصم یوسفی از مجموعه ورزشی شهید شیرودی
به مناسبت برگزاری مسابقات قهرمانی راگبی غرب آسیا ما بین تیم های ملی ایران و قطر؛

مدیرعامل شرکت توسعه از فعالیتهای عمرانی صورت گرفته در ورزشگاه شهید شیرودی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید شیرودی، مهندس عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، امروز پنجشنبه 31 شهریور ماه 1401 ضمن بازدید میدانی از بخش های مختلف مجموعه ورزشی شهید شیرودی در جریان آخرین وضعیت این مجموعه ، اماکن ورزشی و طرح های در حال اجرای آن قرار گرفت.

ایشان پیرو تأکیدات مقام عالی وزارت ورزش و جوانان باتوجه به برگزاری مسابقات قهرمانی راگبی غرب آسیا ما بین تیم های ملی ایران و قطر و لزوم آماده سازی و نوسازی هرچه بیشتر با حضور در ورزشگاه شهید شیرودی ابتدا از زمین فوتبال شماره یک ، رختکن های استادیوم و همچنین فضایی که برای اتاق VIP در حال آماده سازی می باشد بازدید داشت.

ایشان ضمن خداقوت و خسته نباشید به تمامی عزیزانی که در این مجموعه خاطره انگیز زحمات فراوانی را متحمل می شوند تشکر و قدردانی نمود و ابراز داشت همه با همدلی و همکاری بیشتر می توانیم بزرگترین ورزشگاه پایتخت را در ریل اصلی خود قرار داده و به امید خدا به مسیر تحول و پیشرفت در ورزش کشور ادامه می دهیم و همچنین ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای شبانه روزی مهدی همتی مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی عنوان داشت که تمام سعی و تلاش خود را در جهت بروز رسانی ، نوسازی و ایجاد مجموعه ای نوین در قلب پایتخت به کار ببندید.

ایشان در پایان نکات مهمی را جهت آماده سازی مجموعه برای برگزاری مسابقات راگبی بیان نمودند که در دستور کار مدیران مجموعه قرار گرفت.
لازم به ذکر است در این بازدید علیرضا فاضلی مدیر امور اداری و تدارکات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز حضور داشتند.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved