شنبه, 06 مرداد, 1403
SATURDAY, July 27, 2024
دو شنبه 17 اردیبهشت
دیدار پیشکسوتان فوتبال و اعضا جمعیت حامی هواداران تیم ملی با سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی

دیدار پیشکسوتان فوتبال و اعضا جمعیت حامی هواداران تیم ملی با سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی
تعدادی از پیشکسوتان فوتبال ایران و اعضا جمعیت حامی هواداران تیم ملی با سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مهدی دادرس، هادی نراقی و تعدادی دیگر از پیشکسوتان فوتبال کشورمان ظهر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، با حضور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی با حسین خبیری سرپرست این مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست خبیری پس از مرور برخی از خاطرات و تصاویر دوران بازی این پیشکسوتان، آنها را گنجینه طلایی ورزش ایران خواند و با اشاره به سال‌ها تلاش پیشکسوتان در عرصه ورزش، خدمت به آن‌ها را یکی از شئون اصلی حضور مسئولان در جایگاه خود دانست.

وی در ادامه افزود: از دیدار با پیشکسوتان فوتبال ایران بسیار خوشحال شدم و امیدوارم سایه همه بزرگان فوتبال کشورمان با سلامتی و عزت بر سر خانواده بزرگ ورزش مستدام باشد.

همچنین در نشست دیگری که در دفتر مدیریت مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد، اعضا جمعیت حامی هواداران تیم ملی فوتبال گزارش‌هایی از چگونگی فعالیت‌های فرهنگی و نقش این جمعیت در ارتقای سطح فرهنگ هواداری را به خبیری سرپرست مجموعه ارائه کردند.

در پایان نیز سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی ضمن اشاره به اهمیت حضور فعال و مستمر جمعیت در میادین داخلی در جهت تحقق اهداف فرهنگی، بر حمایت همه‌جانبه از این جمعیت تأکید کرد.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved