چهارشنبه, 19 اردیبهشت, 1403
WEDNESDAY, May 8, 2024
دو شنبه 20 فروردین
جشن بزرگ روزه اولی‌ها در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد

جشن بزرگ روزه اولی‌ها در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد
جشن بزرگ روزه اولی‌ها با حضور صدها دختر و پسر روزه اولی به میزبانی سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، عصر امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ و در اخرین روزهای ماه مبارک رمضان جشن بزرگ روزه اولی‌ها با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و احمد قیومی فرماندار تهران و صدها دختر و پسر روزه اولی درسالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

این جشن بزرگ در ادامه پویش روزه اولی‌ها برگزار شد و مهمان ویژه آن جمعی از نوجوانان تهرانی بودند که امسال برای نخستین بار توفیق انجام فریضه الهی و عبادت پروردگار در ماه رمضان را پیدا کرده‌ بودند.

ابتدای آغاز این مراسم پس از تلاوت آیات قرآن کریم، اجرای گروه سرود احسان بود که اعضای آن بالای سن آمدند و به اجرا سرود پرداختند.

در ادامه احسان مهدی و حامد مدرسی به بالای سن آمدند و با همخوانی فرشته‌های روزه اولی‌ها به اجرا پرداختند. همچنین از دیگر برنامه‌های جشن بزرگ روزه اولی‌ها اجرای محمد حسین پویانفر، محسن عراقی و عبدالرضا هلالی با همخوانی فرشتگان سپید پوش روزه اولی بود که شعر دختر ایران را خواندند.

پویش روزه اولی‌ها با هدف تشویق و ترغیب نوجوانان دختر و پسر به انجام فریضه الهی و روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان نخستین بار در سال ۱۴۰۲ با تولید نماهنگ روزه اولی‌ها آغاز و در استان‌های مختلف به صورت ویژه برگزار شد.


تهران، خیابان شهید دکتر مفتح جنوبی
مجموعه ورزشی شهید شیرودی
کد پستی: 1573613131
©2017 Shirodi Sport Complex, All Right Reserved